Місячні тролейбусні квитки подорожчали

2475 0

Ми у соцмережах:

Місячні тролейбусні квитки подорожчали

З першого квітня в Рівному почали продавати місячні проїзні квитки, вартість яких значно вища, ніж раніше. Школярський проїзний подорожчав удвічі й коштує тепер 12 грн., студентський — 18, для решти громадян — 25 грн. Начальник КП «Рівнеелектроавтотранс» Степан Загиней пояснює подорожчання зростанням мінімальної зарплатні в державі та збільшенням вартості електроенергії, через що собівартість місячного проїзного квитка зросла до 40 грн.

З першого квітня в Рівному почали продавати місячні проїзні квитки, вартість яких значно вища, ніж раніше. Школярський проїзний подорожчав удвічі й коштує тепер 12 грн., студентський — 18, для решти громадян — 25 грн. Начальник КП «Рівнеелектроавтотранс» Степан Загиней пояснює подорожчання зростанням мінімальної зарплатні в державі та збільшенням вартості електроенергії, через що собівартість місячного проїзного квитка зросла до 40 грн. — В Чернівцях, наприклад, — коментує п.Загиней, — школярський проїзний коштує, як у нас раніше, 6 грн. Але різницю між собівартістю і його реалізаційною ціною гасять з міського бюджету. В нас же ніколи нічого подібного не було і навряд чи буде. За кордоном разовий проїзд у тролейбусі коштує 1 долар. Тож тролейбусні підприємства можуть самі себе утримувати. А в нас проїзд у разів сім дешевший і за перевезення пільговиків держава платить лише 40% коштів. Тобто на рік на одного представника цієї категорії виділяє лише 16 грн., у той час як потрібно більше 16 грн. у місяць. Щоденно ми перевозимо близько 20 тисяч пільговиків. Хто ще у місті займається такою «благодійністю»? В результаті, за минулий рік у підприємства збитків понад мільйон гривень. Щодо разового проїзного квитка, то поки що про можливість його подорожчання п.Загиней нічого не говорить. А ось з приводу забезпечення жителів нашого міста тролейбусами, то тут є приємні новини. Зокрема, за виділені з міського бюджету кошти у Чехії нещодавно було придбано 4 тролейбуси. Щоправда, вони не нові й встигли «побігати» чеськими вулицями з десяток років. Однак зважаючи на те, що близько 90% сучасного рівенського тролейбусного парку становлять відамортизовані машини, які служать майже 30 років, то щойно придбані тролейбуси можна вважати зовсім «юними». Окрім цього, обійшлися вони місту лише у 42 тисячі доларів, в той час як один новенький вітчизняний тролейбус коштує щонайменше 90 тисяч.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також