Через два місяці, які минули з часу запровадження мита на іномарки, можна спробувати проаналізувати підсумки цього суперечливого кроку. Головний з них: автомобіль із засобу пересування знову перетворився на розкіш.
Попри давно не бачений квітневий сплеск продажу легковиків за п'ять місяців 2013 року порівняно з аналогічним періодом 2012 року скоротилися на 1,6%. Це при тому, що 2012 року проти 2011 року ринок також показав "мінус". Щоправда, всю другу декаду червня корпорація "Укравтопром", яку контролює народний депутат Таріел Васадзе, дуже тішилася, що головний вітчизняний товаровиробник — "АвтоЗАЗ" — виборов у травні першість у продажах, зайнявши майже 12% ринку. Щоправда, сукупно було продано 1 762 авто моделей "Сенс", "Ланос", "Віда" та "Форца". Для порівняння: у квітні "АвтоЗАЗу" вдалося продати 1 839 автомобілів. Однак цікавіше інше: травневі продажі зразка 2012 року та 2011 року також перебували близько позначки 1 700 автомобілів. Відтак "АвтоЗАЗ" як був у своїй ніші, так там і залишився. Мито ніяк не допомогло йому "посунути" своїх конкурентів.