Керівник рівненської філії «Укрпошти» Олег Обоїста запевняє, що «Укрпошта» тепер має набір онлайн-сервісів, яким повинна володіти кожна сучасна поштово-логістична компанія.
- На сайті «Укрпошти» можна, наприклад, скористатися сервісом пошуку найближчого поштового відділення (на мапі або за адресою) та дізнатись його індекс, - зазначає п.Обоїста. – Також доступне онлайн-відстежування надісланого відправлення. Достатньо вписати у віконце пошуку номер відправлення і система покаже, де саме воно зараз перебуває. Зручним є калькулятор на сайті, за допомогою якого клієнт, не виходячи з дому, може розрахувати орієнтовну вартість посилки.
В «Особистому кабінеті» може зареєструватися будь-який клієнт, незалежно від того є він фізичною чи юридичною особою. У «кабінеті» зберігатиметься уся інформація, яка може бути потрібна під час відправлення кореспонденції та посилок.
Зареєструвавшись, клієнт може замовити через «Особистий кабінет» послуги «Укрпошта Стандарт», «Укрпошта Експрес» та «Укрпошта Smartbox», оформити міжнародне відправлення, отримати детальні роз’яснення про тарифи, терміни доставки, можливе упакування, ознайомитись з покроковою інструкцією користувача.
Надані адреса та контактні дані користувача автоматично використовуватимуться під час будь-якого замовлення. Після створення замовлення на послугу автоматично генерується бланк, який можна роздрукувати. Замовлення ж можна зберегти та використовувати повторно.
Якщо клієнт часто здійснює відправлення одному одержувачу, то адреса одержувача також зберігається в журналі активності. Також можна створити бланк згрупованих відправлень.
Окрім швидкого доступу до вказаних послуг, в «Особистому кабінеті» клієнт може отримати контакти осіб, відповідальних за роботу послуг пересилання в дирекціях Укрпошти, надіслати звернення до контакт-центру Укрпошти та ознайомитися з умовами співпраці з юридичним особами.
Нині «Особистим кабінетом» «Укрпошти» користуються вже понад 50 тисяч осіб.
- На сайті «Укрпошти» є й інші фінансові послуги.
- Так, можна сплатити за «комуналку», мобільний зв'язок, кабельне телебачення, дитячий садочок, податки, страхові внески, погашення кредитів або просто здійснити платіж за реквізитами.
У режимі 24/7 на сайті можна здійснити переказ коштів між картками у національній валюті. У 95% випадків зарахування коштів відбувається до 30 хвилин. Максимальна сума переказу становить 25 тис. грн.
Фінансовою послугою, якою все частіше користуються мешканці міст, пересилаючи кошти рідним у село, є переказ «З картки додому». Це онлайн-сервіс для відправки коштів з картки в готівку. Тобто відправник може переказати кошти з власної банківської картки на домашню адресу отримувача, і перераховані кошти доставить листоноша.
- Компанії намагаються автоматизувати та зробити більш оперативним зворотній зв'язок з клієнтом, пропонуючи користуватися власними чат-ботами, мобільним додатком. Чи впроваджує таку практику «Укрпошта»?
- Компанія вже презентувала власний мобільний додаток, який працює для операційної системи Android, незабаром буде доступна версія й для операційної системи IOS. У додатку можна відстежувати відправлення, зберігати їх, отримувати сповіщення про зміну статусу в реальному часі, розрахувати вартість відправлень по Україні і за кордон.
У кожному з 2500 автоматизованих відділень Укрпошти можна назвати номер відправлення з додатку, і вся інформація про нього підтягнеться автоматично. Через застосунок можна скористатися вищезгаданими фінансовими послугами. Є й інші функції, наприклад, виклик кур’єра або «Власна марка». Завантажується застосунок через Google Play.
Також Укрпошта вже декілька місяців використовує новий канал спілкування з клієнтами як для українського, так і для світового логістичного ринку – чат-боти у Facebook, Telegram, Viber. Ними вже скористалися понад 60 тисяч клієнтів.
Фактично, ми маємо той набір онлайн-сервісів, яким повинна володіти сучасна поштово-логістична компанія.
За повідомленням прес-служби рівненської філії «Укрпошти».