Джаз, як і джинси, упродовж багатьох років з моди не виходить, хіба періодично настає пік популярності, а між ними наступають деякі спади. Увесь спектр джазу — від старовини, де саксофон імітував орган, до ультрамодного сучасного звучання — представив у своїй програмі квартет саксофоністів з Києва під керівництвом Юрія Василевича у понеділок в органному залі. Концерт зібрав чергу до каси і повен зал охочих, не лише колег-музикантів послухати якісну «живу» музику.
Джаз, як і джинси, упродовж багатьох років з моди не виходить, хіба періодично настає пік популярності, а між ними наступають деякі спади. Увесь спектр джазу — від старовини, де саксофон імітував орган, до ультрамодного сучасного звучання — представив у своїй програмі квартет саксофоністів з Києва під керівництвом Юрія Василевича у понеділок в органному залі. Концерт зібрав чергу до каси і повен зал охочих, не лише колег-музикантів послухати якісну «живу» музику. Свою програму саксофоністи продумати зважено, поєднавши у ній традиції й авангард. Останній зойк джазу — аргентинський композитор ХХ століття Астор П’яццолла — прозвучав у концерті кілька разів, як і завжди модний Джордж Гершвін, зачинатель джазу як американської народної музики. Сакс-квартет легко «зрушив з місця» публіку, вона сприймала концерт дуже жваво і просто вимагала грати на біс. 20 вересня камерний оркестр Рівенської філармонії гратиме «Вівальді в джазі», цього разу з польським джаз-квартетом. І це, кажуть, не чиєсь надмірне захоплення чи особисті уподобання керівництва — просто збіг обставин. Бо джаз із моди не виходить.