Комунальному підприємству «Рівнеелектроавтотранс», яке щодня перевозить у тролейбусах тисячі пасажирів, потрібен розвиток. А це означає, що не обійтися без виділення додаткової території, де можна розмістити потужності. Тим більше, що невдовзі до парку техніки додадуться ще двадцять закуплених містом комунальних автобусів, які також потрібно обслуговувати. Підходяща земельна ділянка площею 7032 м2 знаходиться на вулиці Данила Галицького поряд з підприємством — біля проїзної частини, — пояснюють рівненські комунальники. Але дозвіл на передачу в постійне користування РЕАТу ще мають дати депутати міської ради.
Частину ділянки займають зелені насадження, тож у деяких рівнян це викликало занепокоєння — чи не означає це, що заради техніки місто позбудеться дерев? На минулій сесії міської ради Рівного жваво обговорювали це питання. Зрештою, депутати вирішили відкласти проєкт на довивчення: щоби виїхати на місце, порадитися з фахівцями і сформувати свою позицію. Можливо, вдасться поєднати обидва напрямки: зелену зону та зону для транспорту.
Як пояснює директор департаменту інфраструктури та благоустрою Руслан Гудима, для виділення земельної ділянки є своя причина:
— Існує необхідність розвитку нашого комунального підприємства, воно потребує такого розширення за будь-яких умов — якщо ми говоримо про збільшення і покращення якості перевезень в межах «Рівнеелектроавтотрансу». Нам необхідна ця земля, тому що станом на сьогодні весь майданчик для відстою техніки заповнений. Ділянка потрібна для розташування на ній додаткової техніки, яка буде працювати для потреб мешканців міста.
«Рівнеелектроавтотранс» є нашим профільним підприємством, яке щодня здійснює пасажирські перевезення. Питання комунального парку давно стояло гостро, і ми діємо відповідно, це технічно виправдано. За необхідності, ми однозначно будемо звертатися до фахівців з архітектури, попрацюємо з відділом урбаністики, щоб максимально зберегти зелені насадження, які є на даній ділянці. Справа в тому, що не вся ділянка нам необхідна. Як ми вже бачимо, там є два виїзди і один аварійний заїзд на територію. Тобто дана ділянка уже має на собі відповідні технічні дороги, якими комунальне підприємство зможе користуватися. Також треба врахувати, що у нас будуть збережені робочі місця без збільшення кількості штату.
Такої ж думки дотримується і колишній міський голова Володимир Хомко:
— Або ми не розширяємо підприємство і не купуємо більше нічого, або є два варіанти — розширяти існуюче (бо тут уже є майстерні) чи будувати повноцінний комплекс споруд в іншому місці. І тоді мова може йти про мінімум пів мільярда гривень.
За словами депутатів, на тій ділянці є різні зони, одна з них — це Р-3, тобто рекреаційна. А є і виробнича зона. Можливо, є вихід, щоб зберегти частину території як сквер і передати його на баланс тресту зеленого господарства? І при цьому забезпечити роботу підприємства.
— Справді, варто доопрацювати це питання. Залучити до вивчення фахівців з архітектури, урбаністів та послухати хороші поради. Щоб забезпечити саму стоянку, але при цьому зберегти сквер, — вважає в.о. міського голови Рівного Віктор Шакирзян.