Жінки хочуть, щоб чоловіки знову стали мужніми. У моду повертається суворість і грубість, а «модники» з манікюром ідуть у минуле. Такі висновки випливають з опитування, проведеного аналітичною компанією Harris Interactive. Під час дослідження 61% опитаних жінок заявили, що руки в чоловіка повинні бути грубими, натрудженими, а не з манікюром. 92% жінок говорять, що бажаною рисою в ідеальному партнері є надійність. 62% як бажану рису обирають «силу» і лише 16% — «відповідність моді».
Отримані результати свідчать про те, що традиційне розуміння ролей чоловіка і жінки, як і раніше, сильне в суспільстві. В опитуванні брали участь 1003 чоловіки й 1128 жінок віком від 18 років з різних частин США. Опитування засвідчило, що уявлення про ідеального чоловіка в жінок відрізняються. Так, 75% жінок назвали ідеальним чоловіком того, хто купує засоби гігієни в господарському магазині або в аптеці, а не в бутику. Друге місце було віддане чоловікові, який у вільний від роботи час майструє вдома — його вважають ідеалом 72% жінок. Далі з великим відривом (47%) ідеальним був названий чоловік, який витрачає гроші на електроніку. 41% жінок говорять, що ідеальний, на їхню думку, чоловік любить дивитися спортивні передачі, й лише 9% жінок обрали «фірмовий одяг». Більшість — 90% — жінок заявили, що віддають перевагу невибагливим, простим хлопцям. Як відзначає видання, не всі згодні з результатами опитування. «Жінкам потрібні впевнені чоловіки, а не мужні. Ці мужні чоловіки самовпевнені. А самовпевнені чоловіки жінкам не потрібні», — наводить газета думку Девіда Вайгента, психолога-консультанта і співавтора книги «Обов’язково говори з незнайомими людьми». Водночас Вайгент підкреслює, що жінкам потрібні чоловіки, які хочаб трохи часу приділяють догляду за собою: «Більшість жінок скаржиться на те, що чоловіки одягнені так, немов їх досі одягає мама». Зрештою, думки жінок змінюються залежно від того, де вони живуть. «У Вашингтоні жінки шукають впевненого, справжнього чоловіка. У сільській місцевості жінки шукають сільського хлопця», — пояснює Вайгент і уточнює, що сільська місцевість ще не виправдання тим, хто не бажає стежити за собою, оскільки «жінка з села теж хоче, щоб сільський хлопець добре виглядав і докладав до цього якихось зусиль». Видання наводить думку, відповідно до якої результати опитування свідчать про те, що люди прагнуть до простоти. «Я уявляю собі гарного чоловіка сильним, надійним, таким, що бере на себе тягар праці, — говорить Керолайн Гралья, автор книги «Домашній затишок». — Йому не потрібно буде купувати собі шампунь, тому що всі покупки буду робити я. Йому не потрібно робити нічого, окрім як заробляти». На її переконання, образ «модного чоловіка», що підноситься поп-культурою, представляє собою символ егоїзму. Прикметою нашого часу, стверджує Гралья, стали чоловіки, які турбуються своєю зовнішністю більше, ніж ступенем своєї надійності. «Насправді вони бояться дорослішати», — говорить вона. Підсумовуючи дані опитування, газета наводить такий її вислів: «По-моєму, чоловік, який презирливо ставиться до «мужності», — це несправжній чоловік, він незнайомий зі справжнім життям».