На чому їздимо?

1799 0

Ми у соцмережах:

На чому їздимо?

Мало хто з рівнян, сідаючи в громадський транспорт, замислюється над тим, чи благополучно завершиться його поїздка. Як правило, покладаються на професійність водія, відповідальність власника і контроль за безпекою руху ДАІ. Однак, судячи з інформації, яку ми отримали від Державтоінспекції, рівняни, стаючи пасажирами, щоразу наражають себе на небезпеку: чимало власників використовують технічно несправний транспорт, деякі водії сідають за кермо у нетверезому стані, порушують правила дорожнього руху.

Мало хто з рівнян, сідаючи в громадський транспорт, замислюється над тим, чи благополучно завершиться його поїздка. Як правило, покладаються на професійність водія, відповідальність власника і контроль за безпекою руху ДАІ. Однак, судячи з інформації, яку ми отримали від Державтоінспекції, рівняни, стаючи пасажирами, щоразу наражають себе на небезпеку: чимало власників використовують технічно несправний транспорт, деякі водії сідають за кермо у нетверезому стані, порушують правила дорожнього руху. Тільки впродовж минулого місяця ДАІ, оглянувши понад 2600 автобусів, підготувала 32 подання про позбавлення ліцензій, дозволів та розірвання договорів з перевізниками на перевезення пасажирів. Із загальної кількості перевірених автобусів 356 були в технічно несправному стані (найчастіше це заблоковані запасні та аварійні виходи). А в одному з автобусів була пошкоджена паливна система — добре, що працівники ДАІ зупинили його під час виїзду з автовокзалу, саме тоді виявилось, що з паливного бака витікало пальне. Загалом водії допустили 745 порушень правил дорожнього руху, а п’ятеро перевозили людей у нетверезому стані. Виявлено також 86 фактів використання пасажирського транспорту без відповідних документів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також