На хама немає ради…

2297 0

Ми у соцмережах:

На хама немає ради…

”Якось я зайшов до ветеринарної аптеки. Маю вдома великий акваріум і кота, хотів щось купити для моїх улюбленців, — пише у своєму листі до редакції рівнянин Володимир Шевчук, — я почав роздивлятися прилавки, що там є. До мене підійшла дівчина із запитанням, що мене цікавить. Я відповів, що поки нічого, і перейшов до іншого прилавка. Та дівчина знову підійшла до мене із тим же запитанням, і я знову відповів, мовляв, як мене щось зацікавить, то сам до неї звернуся.

”Якось я зайшов до ветеринарної аптеки. Маю вдома великий акваріум і кота, хотів щось купити для моїх улюбленців, — пише у своєму листі до редакції рівнянин Володимир Шевчук, — я почав роздивлятися прилавки, що там є. До мене підійшла дівчина із запитанням, що мене цікавить. Я відповів, що поки нічого, і перейшов до іншого прилавка. Та дівчина знову підійшла до мене із тим же запитанням, і я знову відповів, мовляв, як мене щось зацікавить, то сам до неї звернуся. В цей час з дверей підсобного приміщення вийшов чоловік і заявив, що це його аптека, а не прохідний двір, і нема чого тут розглядати ціни. Він мені нагрубив і погрожував побити. В аптеці були присутні працівниці та двоє покупців. Я був в шоковому стані, не знав, що сказати, я ніколи не бачив такого відношення до покупців. Я вирішив краще вийти, але цей чоловік і на виході мені погрожував «дістати з-під землі». Не можу зрозуміти, з якої причини можна накидатися на покупців і гнати їх. І вважаю, що такого власника треба притягнути до відповідальності». Ображений таким ставленням до себе рівнянин написав скаргу в управління у справах захисту прав споживачів, в управління ветмедицини Рівненської області, але йому одразу натякнули, щоб він звертався в правоохоронні органи зі скаргою на хуліганські дії. В управлінні ветмедицини повідомили, що вони лише стежать за дотриманням ліцензійних умов, тобто якби покупець придбав недоброякісний препарат, який завдав би шкоди тварині, то тоді була б підстава перевіряти цю аптеку і, у разі виявлення суттєвих порушень, позбавляти власника ліцензії. Щоправда, років два тому у того власника нібито ліцензію й забрали, але він через суд повернув її собі і продовжує працювати. Не має ради на хамство й управління у справах захисту прав споживачів, поки покупець не придбає якийсь товар. — У разі, якби той чоловік щось купував, ми могли б проводити перевірку якості товарів, якщо скарга стосувалася б власне товару, чи вказали б на погане обслуговування, — коментує начальник управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Євгенія Мосіюк, — а цей випадок — не в нашій компетенції. Хочу зауважити, що люди часто скаржаться нам на хамське та образливе ставлення до них у закладах торгівлі та обслуговування, але ми тут зарадити не можемо. Був випадок, коли жінку-покупця побили за те, що вона намагалася повернути придбаний неякісний товар.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також