Якщо на 1 лютого споживачі боргували понад 340 млн грн, то нині - 148 млн грн. Таку динаміку керівництво енергопостачальної компанії пов’язує із скасуванням мораторію на відключення світла наприкінці грудня минулого року.
- Кожен клієнт отримує повідомлення щодо наявної протермінованої оплати та необхідності її внесення. У разі непогашення боргу особі надсилають попередження про відключення. Протягом десяти днів споживач зможе погасити заборгованість та уникнути цього, - розповів під час брифінгу в Рівненській ОДА директор ТОВ «РОЕК» Сергій Безсмертний.
- Якщо споживачу все-таки припинили електропостачання і він бажає відновити отримання електричної енергії, то йому доведеться сплатити існуючий борг. Також людині потрібно буде компенсувати витрати, пов’язані із відключенням та повторним підключенням електроживлення, - повідомив директор із взаємодії з клієнтами ПрАТ «Рівнеобленерго» Андрій Ахромкін. - Відновлення відбуватиметься протягом 3-х діб у містах та 5-ти робочих днів у сільській місцевості.
Нагадаємо, клієнт, який не може сплатити одразу всю заборгованість, має можливість звернутися до свого центру обслуговування споживачів та подати заявку щодо реструктуризації боргу.