Цьогоріч у другому кварталі споживачі природного газу викликали аварійну службу на 1754 рази більше, ніж за перші 3 місяці.
Понад 7,3 тис викликів на аварійно-диспетчерську службу Рівненської філії «Газмережі» надійшло від споживачів з початку року. У 2 кварталі допомоги газовиків потребували на 1,7 тис більше, ніж у першому.
У 2,1 тис випадках аварійники виявили та ліквідували витоки газу на внутрішньобудинкових газових мережах, ще 1580 разів ліквідовували витоки на газопроводах-вводах.
З початку року бригади АДС 2,2 тис разів надавали допомогу іншим службам. Аварійно-диспетчерська служба працює у режимі - 24/7 без перерви та вихідних. Цілодобову роботу АДС вдається забезпечити завдяки оплатам споживачів за послугу розподілу газу.