На Рівненщині відкрив двері новий сучасний клієнтський простір

604 0

Ми у соцмережах:

На Рівненщині відкрив двері новий сучасний клієнтський простір

15 грудня АТ «Рівнегаз» урочисто відкрив сьомий центр обслуговування клієнтів у смт. Млинів. Віднедавна вони мають назву Клієнтський простір.

 Головна мета роботи таких сервісів - бути ближче до споживачів, допомагати їм вирішувати значну частину газових питань, починаючи від консультацій по особовому рахунку, здійснення оплати за газ, завершуючи оформленням документів на підключення до газової мережі, газових приладів, тощо.

Тепер майже 10 тисяч побутових споживачів природного газу в Млинівському районі зможуть швидко, якісно та у комфортних умовах отримувати весь спектр послуг.

Сервісний центр розміщений у зручному для споживачів місці, де зосереджені державні установи та соціальні заклади та зручне транспортне сполучення.

«Майже 60% споживачів на сьогодні сплачують за послуги через онлайн-сервіси і цей відсоток постійно росте. Особливо це актуально в період пандемії і ми переконані, що менеджери клієнтського простору популяризуватимуть онлайн-сервіси для мешканців району, допомагатимуть їм реєструвати «особистий кабінет» на 104ua, користуватися доступними чат-ботами у вайбері та телеграмі.» - Зазначив комерційний директор АТ «Рівнегаз» Віктор Осницький.

Комфортні сучасні умови центру відзначили голова Млинівської райдержадміністрації Борис Курицький та заступник Млинівського селищного голови Валерій Феха, які висловили впевненість, що відтепер споживачам Млинівського району, а це переважно сільські жителі, буде значно простіше отримувати необхідну інформацію, довідки та вирішувати газові питання.

Клієнтський простір смт. Млинів по вулиці Народна,4 працюватиме з понеділка по п’ятницю, з 8.00 до 17.00 год., обслуговуватиме споживачів два менеджери.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також