Минулої неділі відбулася вже друга домашня гонка рівенської команди «Україна» в рамках відкритої першості Росії зі спідвею. Незважаючи на не виразний виступ рівнян у прем’єрних перегонах проти Даугавпілса, матч проти башкирського «Салавата» викликав давно не бачений ажіотаж у рівенських шанувальників мотогонок. Гарна сонячна погода цьому лише сприяла.
Минулої неділі відбулася вже друга домашня гонка рівенської команди «Україна» в рамках відкритої першості Росії зі спідвею. Незважаючи на не виразний виступ рівнян у прем’єрних перегонах проти Даугавпілса, матч проти башкирського «Салавата» викликав давно не бачений ажіотаж у рівенських шанувальників мотогонок. Гарна сонячна погода цьому лише сприяла. Важко це уявити, але в одному з двох автомобілів-кас, на розчарування багатометрової черги, не вистачило квитків (мова про квитки для дорослих по 6 грн.), щодо квитків для дітей по 2 грн., то вони закінчилися взагалі, після чого було прийняте рішення дітей пускати безкоштовно. Коротше кажучи, на 15-тисячному мототреці був аншлаг, як у старі добрі часи. Уболівальники своєю трудовою гривнею сказали спідвею «так». А що ж гонщики? Під час офіційної презентації команди, що відбулася напередодні змагань у диско-барі «Аврора» (там же, до речі, відбулася післяматчева прес-конференція), стало відомо, що нові три двигуни, як планувалося, на гонку з «Салаватом» придбати не вдалося. Причому причина не у відсутності коштів (гроші якраз і були), а в тому, що польський завод, який випускає ці двигуни, був перевантажений замовленнями у зв’язку зі стартом найпрестижніших спідвейних змагань серії Гран-прі. Отож довелося обмежитися придбанням окремих запчастин. За відсутності нормальної техніки впертої боротьби не вийшло, хоча й у відсутності бажання поборотися рівнянам не дорікнути. Гості із заїзду в заїзд збільшували перевагу, досягнувши підсумкової перемоги — 54:32. Не було інтриги на рівні команд, не було її й на рівні особистостей. Жоден з рівнян (особливі надії були на Володимира Колодія) не зміг кинути виклик нашому земляку Ігорю Марку, який нині виступає за «Салават» . У підсумку Марко без проблем набрав максимально можливі 15 очок, аналогічний показник у молодого «салаватівця» Костянтина Корнєва, власне, ці два спортсмени і зробили усю погоду на доріжці. Серед наших найбільше очок набрали Володимир Колодій та Володимир Трофимов — по 8. Хотілося б також відзначити Петра Велесика, який продемонстрував кращі бійцівські якості, щоправда, двічі відчайдушні намагання Петра вирвати перемогу призводили до падіння як його, так і суперників. По завершенні змагань справжнім переможцем виглядав Ігор Марко, який на висловлений комплімент «ти сьогодні був кращим» без непотрібної скромності зауважив: — Чому лише сьогодні? З того часу, як мені встановили новий двигун, у Російській лізі я не програв жодного заїзду. Ось так. Звісно, усіх цікавила можливість виступу Ігоря в майбутньому за рівенську команду. Тут гонщик нічого нового не сказав — усе залежить від запропонованих умов, хоча зізнався, що у Рівному йому було б виступати значно приємніше і зручніше, ніж у далекому Салаваті. За словами Ігоря, рівенські болільники, незважаючи на виступ за команду-суперницю, прийняли його нормально. Був один, який почав ображати, так з ним довелося гонщику власноруч провести чоловічу розмову. У цей же день у Російській лізі пройшла ще одна гонка, в якій дебютант ліги «Турбіна» з Балакова поступилася віце-чемпіону «Лукойлу» з Октябрського — 29:59. Цікаво, що майже половину очок «Турбіні» — 14 — приніс один гонщик Сергій Кузін. Саме з командою із Балакова проведе 8 червня у Рівному свою чергову гонку «Україна». Сподіваємося, двигуни нарешті вдасться купити, і перша перемога до нас таки прийде. P.S. Нещодавно у спідвейного клубу «Україна» з’явився свій офіс, знаходиться він у приміщенні ЦНТЕІ, телефон — 63-58-78. У планах керівників команди створити клуб шанувальників спідвею, отож усі бажаючі (особливо це стосується потенційних спонсорів) можуть звертатися.