До виснажливої й безкомпромісної боротьби із злісними боржниками за спожиту воду, напевне, був готовий гендиректор водоканалу Володимир Нецький. Тому й запровадив він систему телефонного оповіщення неплатників.
До виснажливої й безкомпромісної боротьби із злісними боржниками за спожиту воду, напевне, був готовий гендиректор водоканалу Володимир Нецький. Тому й запровадив він систему телефонного оповіщення неплатників. Автомат справно дзвонив рівнянам на домівку кому раз, а кому двічі на день і нагадував про їх борг. Та не був готовий пан Володимир до контрзаходів, які застосували у відповідь винахідливі рівняни. — Якимсь чином дізналися мій домашній номер телефону і почали телефонувати, — бідкається Нецький. — Кажуть, якщо ви до мене дзвоните, то й ми будемо дзвонити. Тепер доводиться мені відключати домашній телефон.