Уже другий тиждень багато мешканців області починають свій ранок у кілометрових чергах за пальним. Але чиновники запевняють, що «швидку», поліцію та рятувальників все ж забезпечили.
Можна скільки завгодно кивати на агресора, який знищив нафтобази та Кременчуцький нафтопереробний завод, але справа не тільки в клятих москалях. У нас же так - як тільки держава візьметься щось регулювати, як воно миттєво зникає з прилавків і стає дефіцитним товаром. Який потім продають або втридорога, або по штучці в одні руки. Тепер загальним дефіцитом стало пальне. Причому, як бензин, так і дизпальне. Та й газ, як обіцяють, буде лише дорожчати. Заяви міністерки економіки про те, що пальне скоро завезуть, але воно дещо подорожчає, якось не дуже заспокоюють. Ось автовласники за давньою звичкою й запасаються, скільки вдасться – а раптом потім і того не буде? Найбільш «просунуті» водії створили групи в соцмережах, де діляться своїми «точками». Уряд ніби й дозволив АЗК не обмежувати ціни на преміальні сорти пального, та при цьому А-95 та дизпаливо мають продавати за регульованими державою цінами. Але ринок, як і завжди, сам себе регулює. І оці «рекомендації» Кабміну іноді просто ігнорують.
Трейдери кажуть, що великих запасів бензину не робили й раніше, купували лише стільки, скільки очікували продати за кілька днів. А от дизпаливо, яке масово використовують перевізники, фермери та промисловість, досі справді запасали в більшій кількості.
Тим часом міський голова Олександр Третяк уже попередив рівнян, що можливі «перебої» в роботі маршруток. Не всім підприємцям вдається роздобути пальне в потрібній кількості, тож частина автобусів може взагалі не виїхати у рейс: