У Рівному продемонстрували вигляд майбутніх тумб, які мають побороти хаотичну рекламу. Завдяки громадському бюджету до кінця року таких тумб мають встановити близько 30 штук.
Оскільки вигляд рекламних тумб – це питання дискусійне, то їхню майбутню форму затверджували на архітектурно-містобудівній раді.
Першу пропозицію із вигляду тумб надав архітектор Дмитро Котляров. Згідно із нею, тумба має вигляд колони, висотою більше трьох метрів.
Однак архітекторам не сподобався матеріал, з якого пропонують виготовити колону, та недосконала конструкція. Адже шапка колони надто велика, а її низ – маленький, тому її можна буде легко перекинути.
Дві альтернативні пропозиції надав архітектор Олександр Гусарук. Однак перша його тумба має форму сіті-лайту, що гальмуватиме її встановлення.
Адже, щоб розмістити одну таку тумбу, потрібно буде відводити землю.
Ще одна форма тумби розроблена спеціально для того, щоб її можна було встановлювати на фасади будівель. Форма тумби сподобалася рівненським архітекторам, але встановлення тумб такої форми не відповідає проекту громадського бюджету.
Тому архітектурно-містобудівна рада вирішила погодити концепцію тумби, яку розробив архітектор Дмитро Котляров. Але його колону ще будуть допрацьовувати.
Нагадаємо, у 2018 році рівнянка Олена Хомич подала на громадський бюджет свою пропозицію, як у Рівному побороти хаотичне заклеювання оголошеннями стовпів, дерев, зупинок, фасадів будинків та парканів. Оскільки його пропозиція назбирала необхідну кількість голосів, то таких тумб мають встановити у найбільш людних місцях Рівного близько 30.