Яким повинен бути ідеальний бізнес-партнер? Напевно, окрім професіоналізму, працелюбства та надійності, він так само, як і власник бізнесу, повинен щиро вболівати за успіх і першість підприємства у всьому. Родина Рудомських у Рівному збудувала міцний та потужний сімейний бізнес під назвою, яку добре знають мешканці міста, - «Агропереробка» або ж ТМ «Щедрик».
Історія підприємства бере свій початок ще з 90-х років. Тож вже 19 листопада група компаній, до якої входять ТОВ ВТП "Агропереробка" та ТМ «Щедрик», відзначатиме своє 25-річчя.
Наразі на підприємстві готуються до сімейного святкування й готують чимало подарунків для своїх споживачів.
Напередодні святкування засновниця і генеральна директорка ТОВ ВТП "Агропереробка" Ольга Рудомська розповіла про історію створення підприємства, принципи виробництва натурального продукту, яких дотримуються у виготовленні усієї продукції, а також про нові ідеї, плани та по-справжньому сімейні стосунки у колективі.
- У 90-х роках всі підприємства, заводи зупинилися. Люди були розгублені, не мали роботи. У той час ми з чоловіком, як і зараз багато молодих родин, поїхали за кордон. Збирали товар, який був у нас на залишку, їхали й продавали його, - розповідає Ольга Юхимівна. - Коли у 1993 році мій син пішов у 1 клас, я дуже плакала, адже в школу його повела не я - мама, а бабуся. Тоді й вирішила, що більше за кордон не поїду. Нам з чоловіком було доволі складно, ми, можна сказати, виживали. Власного транспорту не було, його ми орендували. Згодом, у 1997 році, з виставки у Болгарії я привезла обладнання для молочного заводу. І в жовтні 1997-го ми відкрили невеличкий молочний завод, у 1999 році запустили ягідне виробництво.
Нині підприємство випускає близько 500 найменувань продукції. Експортують її в Італію, ОАЕ, Молдову, Хорватію, Білорусь, Польщу.
У планах - 30% продукції, яку виготовляють у Рівному, поставляти за кордон. Саме це, наголошує Ольга Рудомська, перш за все, дає чималу стабільність для підприємства. Також у 2013 році “Агропереробка” отримала два міжнародних сертифікати якості з менеджменту та харчової безпеки.
- У 2006 році ми пережили доволі нелегкий період. Ми змушені були припинити свої поставки у Росію. У 2005 році на підприємство вплинула політична криза, тоді ми пережили дуже багато перевірок, проте ми все ж вистояли. То був надскладний період – усе, що у нас було, потрапило під процедуру розпорядження майном, тобто банкрутство. Це все тривало довгих чотири роки. Тепер я можу сказати, що ніколи не можна зупинятись, а свій товар потрібно продавати там, де він подобається споживачам, - розповідає пані Рудомська.
Наразі у групі компаній «Агропереробки» працює 170 працівників.
- У нас є дуже багато людей, які працюють більше 20 років. Наші працівники кажуть, що «Агропереробка» – це країна зі своїми принципами, традиціями, законами і навіть має власний гімн. Додам, що наше підприємство є певною школою бізнесу та кузнею кадрів, – ділиться Ольга Юхимівна. - Досить багато спеціалістів, здобувши досвід у нас, вже розпочали власний бізнес та стали успішними підприємцями. Разом зі мною та моїм чоловіком працюють і мої діти Юхим та Марія. Повірте, мене, як бізнесмена, це надихає найбільше – розуміти, що створену тобою справу є кому продовжити.
За 25 років діяльності на «Агропереробці» залишаються незмінними принципи створення якісного продукту, довіри споживачів.
- Я сама – алергетик, але, перш за все, я – мама та бабуся. Робити те, що сьогодні чимало виробників роблять із продуктами, ми не можемо собі дозволити. Адже це довіра та здоров`я наших споживачів. Безперечно, були спокуси здешевити виробництво: у важкі часи, коли ми були в банкрутстві, коли опускались руки, коли описували будинок, в якому ми жили. Натомість ніхто з нас не дозволив собі зробити це, - ділиться Ольга Рудомська. - Я завжди кажу: «Нам навіть Путін не страшний, нам страшні псевдовиробники, які роблять неякісну продукцію». Наш продукт завжди був, є і буде винятково натуральним. Я мрію, щоб мої внуки та правнуки гордились тим, що ми зробили з чоловіком. Прагну до того, щоб закласти такий фундамент, аби мої діти та внуки дотримувались традицій виготовлення винятково гарного, правильно натурального продукту. А найбільше надихає те, що мої діти повірили в сімейну справу.
До дня свого 25-річчя ТМ «Щедрик» проводитиме чимало розіграшів з подарунками. Про них можна дізнатись на офіційних сторінках у соцмережах Facebook та Instagram.
А в день народження підприємства, 19 листопада, у всіх магазинах ТМ «Щедрик» можна буде придбати всю продукцію зі знижкою 25%.
Оксана КРАВЕЦЬ.
На правах реклами.