Основний спосіб виділити продукцію в умовах сформованого різноманітності об'єктів торгівлі - це товарні знаки. Позначення бувають: образотворчими, словесними, комбінованими, звуковими, тривимірними. Останні являють собою упаковку або самі товари. Торгові марки можуть складатися з буквених, цифрових позначень і емблем, тому дуже важливо реєстрація тм для сучасного бізнесу. А також охороняються колірні елементи, коли захищається подане заявником на реєстрацію поєднання кольорів.
Просуваючи на ринку товари або послуги, комерційні організації стикаються з потребою в створенні і використанні товарного знака. Бажано приділити достатньо уваги і коштів на розробку незвичайного і запам'ятовується об'єкта. Перед подачею заявки на отримання свідоцтва варто вивчити норми законодавства і врахувати вимоги, що пред'являються. Потім - правильно заповнити документи і завдяки цьому уникнути проблем при перевірці заявки.
Для чого потрібен товарний знак?
• По-перше, кошти індивідуалізації виконують відмінну функцію. І тим самим допомагають виділити товари і послуги правовласника і підтвердити якість.
• По-друге, торгова марка виконує роль реклами і доносить до покупця інформацію.
• По-третє, зареєстроване в патентному відомстві позначення - спосіб боротьби з недобросовісною конкуренцією.
Навіщо потрібна реєстрація торгової марки?
Зареєструвати тм вам допоможе Компания 4B. Отримання охоронного свідоцтва на товарний знак дає ряд переваг:
• Власнику надають виняткове право застосовувати позначення для виділення товарів.
• Компанія може захистити бізнес від дій інших організацій. Останні іноді зловмисно реєструють чужий об'єкт і потім пред'являють претензії початкового власнику.
• Право припинити незаконне використання об'єкта третіми особами.
• Володар в майбутньому здатний продати розрекламоване і зарекомендувало себе позначення.
Що загрожує власникові незареєстрованого товарного знака?
Будь-яка юридична особа або індивідуальний підприємець потай від власника не охороняється кошти індивідуалізації може подати заявку і зареєструвати знак, а потім заборонити його застосовувати початкового користувачеві. При цьому правовласник отримає можливість стягнути компенсацію з останнього за незаконне використання позначення.
Адміністративний штраф за рекламу
Реклама, де вживаються незареєстровані позначення або подібні до ступеня змішування з вже зареєстрованими, недобросовісна і карається штрафом.
Неможливість протистояти правопорушникам
Недобросовісні конкуренти можуть на законних підставах використовувати чужий товарний знак на своїх товарах і наносити комерційний і репутаційний збиток компанії, яка має неохоронюване позначення.
Зареєстрований товарний знак - гарантія того, що керівництво компанії може розвивати бізнес без занепокоєння про контрафакції або недобросовісної конкуренції консультацію можна отримати на порталі 4b.ua.