Не порушуючи, на відпочинок на Рівненщині не доїдеш

11943 0

Ми у соцмережах:

За півтора тижня на Рівненщину повернеться спека, тож відпочивальників на місцевих озерах знову побільшає. Охочих відпочити на півночі області, де чимало красивих та популярних озер, як-от Біле чи Нобель, також буде немало, проте ризикнуть поїхати туди не всі — занадто вже дорого може обійтися такий відпочинок через поламаний дорогою автомобіль.

Доїхати до Білого озера у Володимирецькому районі можна коротшою, проте гіршою дорогою через Цумань Волинської області, або ж зробивши коло дорогою на Сарни, яка хоч і довша, проте за останні два роки більш-менш відремонтована.

Від Сарн до Вараша шлях непоганий, а ось останні 20 кілометрів до озера проїхати доволі складно. Два роки тому невеличкі ділянки цієї дороги взялися ремонтувати, проте на більшості шляху суцільні вибоїни так і залишилися.

Дорога до Нобеля у Зарічненському районі ще гірша. Причому проїхати складно не лише місцевою дорогою, а й міжнародною. Так, досі майже непрохідні ділянки є на трасі Городище-Рівне-Старокостянтинів, яка веде до білоруського кордону і на яку у 2017-2018 роках витрачали кошти митного експерименту.

До прикладу, кілька кілометрів між Ремчицями та Яринівкою Сарненського району настільки розбиті вантажівками, що легковики з низькою посадкою черкають дно, а водії, аби проїхати певні відрізки дороги, їдуть лише зустрічною смугою.

Попри це, у Службі автодоріг вважають, що ці дороги ще не критичні порівняно з тією, яка веде від Осової до Володимирця. На швидкий ремонт усіх ділянок, кажуть, сподіватися не варто.

Дмитро Леонтіюк, речник Служби автомобільних доріг у Рівненській області:

— «Рівнеоблавтодор» поступово робить ямковий ремонт на дорозі до Білого озера. Від Собіщиць до Більської Волі завезли фрезу і триває підготовка ремонтних карт.

Робота не зупиняється ні на день. Були проблеми з кадрами у Володимирецької ДЕД, але її підсилили робітниками з Дубровиці та Сарн.

На цю дорогу обіцяють ще додати 4 млн грн, тож до кінця року сума на ремонт становитиме близько 10 млн. Звісно, хайвей там не зроблять, але хоча б аварійну ямковість від Більської Волі до Рудки закриють.

А щоб зробити цю дорогу повністю, грошей немає. Ще за президентства Ющенка, який обіцяв знайти кошти на дорогу до Білого озера, підрахували, що на хороший її ремонт потрібно близько 30 млн доларів.

Щодо дороги Городище-Рівне-Старокостянтинів, то ямковість там також ліквідовують, а у вівторок познімали напливи на ділянках у Сарненському та Березнівському районах, де була велика колійність.

А заодно ми думаємо, як залучити кошти на середній поточний ремонт (заміна шарів асфальту. — Ред.) на найбільш критичних ділянках.

Окрім того, завершується тендер на ремонт мосту через Горинь у Ремцицях Сарненського району. Тепер потрібно вирішити питання з об’їздом: чи робити тимчасовий міст за допомогою військовиків, чи шукати іншу дорогу.

До слова, міст у Ремчицях мали відремонтувати ще до кінця 2018 року, але київське товариство «Олександрія Кепітал», яке виграло тендер на початку 2018-го за майже 12 млн грн, роботи почало і так і не завершило.

Наприкінці року Служба автодоріг розірвала договір з підрядником та уклала за майже 4 млн грн угоду з новим — ТОВ «Євро Плюс Буд», яке мало принаймні залатати діри у покритті та хоча б встановити якусь огорожу. Попри це, міст сьогодні навіть на перший погляд виглядає доволі небезпечно.

Міст під час ремонту торік. Фото - Укравтодору

Оголошений уже навесні цього року тендер на ремонт мосту в Ремчицях виграло знову ТОВ «Євро Плюс Буд». Торги відбулися 8 липня, тож договір з товариством поки не підписано. Сума, яку воно хоче отримати за «поточний середній ремонт» мосту, сягає 17,65 млн грн.

Єдиний конкурент — ТОВ «Мостобуд» — запропонував 18 млн грн. Завершити ремонт переможець мав би до кінця цього року. Додамо, що «Євро Плюс Буд» було створено у Києві у 2015 році, належить воно жительці Клесова Сарненського району Тетяні Сушко.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також