Не виходячи з дому: завдяки новій послузі мешканці ЖК «На Щасливому» зможуть і майстра викликати, і дитину в садок влаштувати

1018 0

Ми у соцмережах:

Не виходячи з дому: завдяки новій послузі мешканці ЖК «На Щасливому» зможуть і майстра викликати, і дитину в садок влаштувати

Жити в ЖК «На Щасливому» стало ще комфортніше. Окрім розвинутої інфраструктури, приватних парків із мангалами та альтанками, дитячих та спортивних майданчиків, відеоспостереження, які вже стали звичним атрибутом цього мікрорайону, додалась нова послуга — онлайн-кабінет мешканця «На Щасливому».

Андрій_Петренко Наразі вона має спростити вирішення частини технічних проблем та допомогти із викликом потрібного майстра. А згодом розробники програми обіцяють перетворити її на повноцінний багатофункціональний продукт, на кшталт «електронної картки киянина», що діє у столиці. Про особливості, переваги та перспективи новинки розповідає директор ТОВ «Ель-Роі» Андрій Петренко: — Кожен власник квартири у житловому комплексі отримує особистий рахунок, завдяки якому може зайти у власний кабінет мешканця «На Щасливому» і в режимі он-лайн контролювати стан своїх проплат за послуги телебачення, відеоспостереження та відеодомофона, при потребі — замовити майстра. Причому зробити це замовник може, обравши найоптимальніший термін виконання робіт: «екстрений» — коли майстри кидають основну роботу і виїжджають на виклик, «стандартний» — замовлення виконують впродовж однієї-трьох діб або можна замовити майстра на перспективу, наприклад, щоб підключити якусь послугу після завершення ремонту у новій квартирі. Все це прив'язано до єдиної бази даних. Тож кожен абонент зможе отримувати рахунок за надані йому послуги як листом на електронну скриньку, так і у вигляді квитанції. Крім того, в особистому кабінеті у розділі «новини» абоненти зможуть ознайомитись із новими послугами, які пропонує наша компанія, новими товарами, зокрема, домофонами, їхнім дизайном, функціоналом тощо. Програма адаптована під мобільні пристрої, тож оплачувати послуги можна безпосередньо зі свого смартфона. Зараз розробляємо окремий мобільний додаток і працюємо над тим, щоб розмістити власну «іконку» в терміналах «ПриватБанку». Згодом плануємо розширити спектр послуг, які можна буде отримати через цю програму. Зокрема, ознайомитись з інфраструктурою мікрорайону, оплачувати всі комунальні послуги, замовити ту чи іншу послугу, записати дитину у міні-садок «Щасливчик», проглянути відео із зовнішніх камер спостереження тощо. Буде навіть кнопка, натиснувши яку, можна потрапити додому, якщо забув ключ від домофона. До слова, жодне з місцевих ОСББ такої програми ще не має. Подібне є лише у столиці і називається «електронною карткою киянина». Також найближчим часом плануємо встановити три відеокамери на в'їздах у мікрорайон, які фіксуватимуть номерні знаки автомобілів, що сюди заїжджають. А ця інформація зберігатиметься у спеціальному архіві. Це дозволить місцевим мешканцям почуватися ще більш захищеними. До слова, зараз у ЖК «На Щасливому» діє акція — при купівлі квартири монтаж охоронної сигналізації Державної служби охорони ми проводимо безкоштовно.

Сергій ТКАЧЕНКО.
Центр продажу:
м.Рівне, вул. Лермонтова, 4-А
тел. 097-30-29-600, 098-83-22-840
Наш сайт: http://newcitydom.com /
@


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також