Неджазова Катамадзе

1347 0

Ми у соцмережах:

Неджазова Катамадзе

П'ятий за ліком фестиваль "Art Jazz Cooperation" цього року відбувся під знаком Ніно Катамадзе. Вона стала хед-лайнером дводенного джазового проекту бізнесменів Сергія Гемберга та Олександра Трофимчука, відповідно, уся увага публіки одразу була прикута до неї. Квитки на другий день фестивалю, коли емоційна грузинка й мала співати, розійшлися швидше й якісніше, ніж на перший. У Луцьку, де фестиваль також відбувається паралельно, виступ Катамадзе не планували, тому частина тамтешньої богеми "десантувалася" у рівненський драмтеатр.

У Рівне співачка їхала спеціально обумовленим у райдері представницьким мерседесом з Києва. У столицю вона летіла з Коктебеля, де майже всю ніч "тусувалася" з Гораном Бреговичем та іншими учасниками "Джаз Коктебелю". Мабуть, через втому вона була дратівлива й зла, зриваючись то на рівненських організаторах, то на офіціантах у кафе. Але вже після відпочинку у готелі з'явилася інша Катамадзе — добра, комунікабельна, усміхнена. Саме такою її і побачила публіка. Хоча під час концерту грузинка зізналася, що почувається дуже погано, що, власне, не завадило, як висловився один з глядачів концерту, "порвати публіку". Співачка одразу заявила: вона не джазова співачка. Глядачам це стало зрозуміло у процесі — музика Катамадзе емоційна, позастильова, основана на етнічних грузинських мотивах, сценічному "шаманстві" — але не джазова. Хоча це не заважає їй бути гостею саме джазових фестивалів, музика яких давно не обмежена чіткими стилістичними рамками. Такий емоційний вибух, очевидно, мало кого з публіки не "зачепив". Катамадзе розспівувалась із Юрієм Журавлем, якого вона пам'ятає по одному з фестивалів, юною співачкою Яною Міськовою, виходила з мікрофоном до публіки. Реакція глядачів, мабуть, гостю також порадувала, вона навіть прийшла на джем-сейшн у бар "Blues&Jazz", на що мало хто сподівався. Але "Art Jazz Cooperation" — це не лише Катамадзе. Перший день проекту став висвітленням цілком різних поглядів на джаз. Українці "Dislocados" не вписувались у формат театру, адже під їхню сальсу варто танцювати десь на площі, а не в кріслі. Міжнародний "Polar Expedition Jazz Quartet" об'єднав норвежця, шведа, поляка та українця, які люблять більш спокійний, м'який "smooth-джаз". Кардинально іншими були харків'яни "Banderas Blues Band" — стильний бородатий чолов'яга у ковбойському капелюсі співав традиційний американський кантрі-блюз. У другий день виступу головної зірки передували співорганізатор фестивалю з луцької сторони, трубач Олег Баковський із своїм "Джаз Квінтетом", та чеська меланхолійна співачка і піаністка Беата Главенкова. Як завжди, навколо музики у фестивалі об'єдналися різні види мистецтва, які атмосферу цієї музики яскраво доповнюють. У фойє театру висіли найкращі світлини всеукраїнського фотоконкурсу "Джазові емоції", переможцем якого вперше став рівнянин Олег Маковський, котрий за це отримав від компанії "Профото" подарунок. А безпосередньо під час концертів Юрій Журавель замальовував те, що бачив на сцені. Знайшлося місце навіть для поезії у виконанні поета Андрія Пермякова. Особливим джазовим проектом став показ фільмів у "Ері" з Чарлі Чапліном "Нові часи" та "Вогні великого міста" під "живий" супровід "капера" — київського піаніста Майка Кауфмана-Портнікова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також