Нельотний. Рівненський аеропорт віддадуть за 1 гривню?

533 0

Ми у соцмережах:

Близько 13 мільйонів гривень боргів, розвалений паркан, незакінчена доріжка для літаків та відсутність регулярних авіарейсів. Про перспективи розвитку рівненського летовища у владних кабінетах уже говорять обережніше, аніж торік.

аеропорт (2) Влітку Державіаслужба провела перевірку Міжнародного аеропорту «Рівне» і заявила, що не видасть потрібні для його роботи сертифікати, поки летовище не усуне ряд недоліків. Серед вимог – замінити майже півсторічний паркан, який обійдеться у 2,5 млн. грн., купити металодетектор, обладнати кімнату особистого нагляду і т.п. аеропорт Гроші на усе аеропорт просить в обласної ради, проте остання, власниця летовища, фінансувати неготова. По-перше, в аеропорту через борги заблоковані рахунки, тож усі кошти, які потрапляють летовищу, забирає виконавча служба на погашення заборгованості. По-друге, змінилося законодавство і обласна рада може фінансувати свої підприємства тільки з дозволу Антимонопольного комітету, що у рази ускладнює процедуру. Та й чи є перспектива вкладання мільйонів у летовище? Торік, запускаючи чартерні рейси туроператора TPG до Туреччини, говорили про регулярні польоти і до курортів, і до Польщі, проте за півтора року охочих авіакомпаній, які б порахували, що з Рівного вигідно відлітати, не вдалося знайти. Навіть TPG відмовилася передчасно від рейсів до Анталії і не запустила заплановані до Єгипту. Руліжна доріжка за близько 4 млн. грн., яку почали робити на початку літа і мали завершити до осені, досі не здана в експлуатацію. Експертна комісія знайшла порушення у роботі «Стиль-Декору» і змусила доробити недоліки. А «руліжка», як запевняли, - ключ для того, щоб у Рівне прийшли авіакомпанії, які мають літаки типу «Боїнг» - з двигунами знизу. 18893066_317128038719888_5057199632647119955_n В обласній раді та в аеропорту продовжують говорити, що перемовини з авіаперевізниками тривають. За словами першого заступника голови облради Олександра Корнійчука, просять TPG принаймні пустити кілька авіарейсів до Єгипту на свята. Проте з огляду на те, що компанія відмовляється від польотів з регіональних аеропортів, домовленості не спрацюють. Літати з Рівного поки невигідно. Оскільки вкласти в аеропорт кошти обласного бюджету не можуть не тільки через законодавство, а й через те, що їх не вистачає нині навіть на зарплати, депутати вкотре заговорили про інвестора. Минулого тижня навіть відмовили компанії «Дьюті Фрі Україна ЛТД», яка орендує приміщення аеропорту і хотіла його переобладнати під магазин дьюті-фрі. Заявили, що у майбутньому ремонт можна буде розцінювати як «невід’ємне поліпшення», що даватиме змогу приватизувати площу. А ймовірному інвестору мати на своїй території іншого власника може не сподобатися. Віталій Бойко, голова комунальної комісії облради, днями заявив, що потрібно віддати аеропорт в оренду за одну гривню на 49 років: - Щоб зайшов інвестор, вклав власні кошти і літали з Рівного пасажирські та вантажні літаки, а ми матимемо податки, робочі місця. Але потрібно прописувати в угоді, щоб інвестор, отримавши комплекс, справді запустив авіарейси, а не відкрив якусь фабрику. Як на мене, це має бути компанія, яка вже має авіаперевезення. Серйозний інвестор зможе погасити і борг аеропорту – 13 млн. грн. будуть для нього копійками. аеропорт

Улітку торік чимало депутатів та чиновників приїхали на відкриття рейсів до Туреччини
Олександр Корнійчук, перший заступник голови Рівненської обласної ради: - Є два варіанти щодо рівненського аеропорту: або вкладати кошти обласного бюджету, або віддавати його у концесію. Як на мене, краще знайти інвестора. Обласна рада не має ні кадрового, ні фінансового ресурсу, аби вивести аеропорт на належний рівень. Нині летовищем цікавляться інвестори, але серйозних розмов поки не було. Михайло Кириллов, член комунальної комісії облради: - Не бачу перспективи розвитку аеропорту на найближчий час. Для того, щоб вона була, хтось має взяти на себе відповідальність. Хіба чартерні рейси будуть до курортних міст. Ремонт руліжної доріжки проблему із рейсами не вирішить. Та ще й питання, як той ремонт зробили? Справа ж не тільки у тому, що «Боїнги» не могли сідати. Аби аеропорт запрацював нормально, потрібно вкласти чимало коштів і підходити комплексно: техніку купувати, робити реконструкцію, щоб було чим зацікавити авіаперевізників, а ще – погасити борги. А варіантів, як і за що це зробити, влада не пропонує. За два останні роки власник аеропорту, обласна рада, нічого для його розвитку конкретного не зробила, був лише суцільний піар.
Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також