Невдала стрижка, поганий манікюр або процедура, яку не замовляли? Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати. Як же отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси?
Головне територіальне управління юстиції в Рівненській області нагадує, що відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", у разі надання неякісної послуги особа має право вимагати на вибір: безоплатного усунення недоліків, зменшення ціни послуги, що надається, иправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.
Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:
1. Зверніться до адміністрації салону.
2. Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки.
3. Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби.
4. Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.
Виникає питання: як довести факт обслуговування, адже не в усіх салонах надають квитанції про оплату послуг?
Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після - сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки.
Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження.
Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.
Пам’ятайте свої права і відстоюйте справедливість!