Незадоволений — телефонуй

1446 0

Ми у соцмережах:

Незадоволений — телефонуй

Комунальників Рівного зобов’язали спілкуватися зі споживачами, які нарікають на послуги теплопостачання.

Комунальників Рівного зобов’язали спілкуватися зі споживачами, які нарікають на послуги теплопостачання. Скарги від жителів Рівного, яких обслуговує ЖКП «Західне», вислухають диспетчери за номером телефону 5-21-08 або ж керівник — 5-00-78. У ЖКП «Центральне» диспетчерська служба працює за номером 63-58-88, керівник — 62-10-92; ЖКП «Паркове» — 63-78-62, 22-68-73; ЖКП «Галицьке» — 23-03-25, 23-17-32; ЖКП «Покровське» — 22-57-25, 22-20-79; ЖКП «Перспективне» — 24-75-98, 24-56-50; ЖКП «Промислове» — 24-43-43, 22-57-85; ЖКП «Сонячне» — 5-91-86, 5-91-96; ПП «ВВ» — 61-57-81, 61-57-97; управління ЖКГ Рівненського міськвиконкому — 22-70-29, 63-35-06, 26-66-26, сектор міськвиконкому 15-53. Власні диспетчерські служби працюють і в теплопостачальників Рівного: КП «Теплотранссервіс» — 22-58-80, 22-21-42 і ТОВ «Рівнетеплоенерго» — 23-52-94, 62-91-90.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також