Німеччина приєдналася до заборони ЄС на рекламу тютюну

Верхня палата парламенту ФРН затвердила закон, який повністю забороняє рекламу тютюнових виробів. Раніше він був схвалений нижньою палатою — Бундестагом. Попередній закон, прийнятий у 1974 році, забороняв робити це на радіо і телебаченні. Закон, що набирає чинності з кінця грудня, забороняє рекламувати сигарети в газетах, журналах, на радіо й у інтернеті. Заборона торкнеться всього інформаційного поля, починаючи зі спортивних заходів і закінчуючи телевізійними програмами. Під дію закону підпадає тютюнова реклама в кіно, на рекламних щитах, у вигляді емблем, постерів і розтяжок.

1 хв. читання

Верхня палата парламенту ФРН затвердила закон, який повністю забороняє рекламу тютюнових виробів. Раніше він був схвалений нижньою палатою — Бундестагом. Попередній закон, прийнятий у 1974 році, забороняв робити це на радіо і телебаченні.

Закон, що набирає чинності з кінця грудня, забороняє рекламувати сигарети в газетах, журналах, на радіо й у інтернеті. Заборона торкнеться всього інформаційного поля, починаючи зі спортивних заходів і закінчуючи телевізійними програмами. Під дію закону підпадає тютюнова реклама в кіно, на рекламних щитах, у вигляді емблем, постерів і розтяжок.

Німецький уряд досить довго не хотів змінювати застарілу норму. У результаті Німеччина стала однією з останніх країн Європейського Союзу, яка змінила національне законодавство в цій галузі відповідно до директиви, прийнятої в 2003 році Європейською Комісією.

Раніше німецька влада двічі, у 2000 і 2003 роках, успішно ухилялася від виконання закону. Німеччина домагалася узгодження вказаних заходів із законодавством з охорони здоров’я, яке є прерогативою кожної країни окремо. І кожного разу прихильники загальних правил змушені були відкликати свою ініціативу на доопрацювання.

Негативним наслідком прийнятого закону стане скорочення обсягів ринку рекламних послуг. Щороку від хвороб, пов’язаних із курінням, у країнах ЄС помирає приблизно 6,5 мільйона осіб.

Поділитися цією статтею