Рівнянин Юрій Зиков мешкає у багатоквартирному будинку №29 на вулиці Волинської Дивізії. Він скаржиться на те, що вранці, коли має бути гаряче водопостачання, вода тече ледь тепла.
— Помитися такою водою неможливо — замерзнеш, — каже Юрій Зиков. — І це дев'ята ранку, коли вода з крана має бути ще достатньо гарячою, згідно з графіком подачі гарячої води «Рівнетеплоенерго», яку підприємство забезпечує до десятої ранку. То навіщо ж тоді платити за підігрів, якого нема?
Директор КП «Рівнетеплоенерго» Степан Коропецький пояснює: — Ми з'ясуємо причину подачі прохолодної води на вулицю Волинської Дивізії. Найчастіше, коли до нас надходять подібні скарги, з'ясовується, що проблема у внутрішньобудинкових мережах. А їх обслуговують управляючі компанії. Спільно з ними ми й вирішуємо проблеми. Коли вина в подачі холодної води на гарячий кран — наша, робимо перерахунок. Для цього передбачена певна процедура. Потрібно тільки звернутися зі скаргою у нашу аварійну службу. Взагалі ж протягом наступного року ми плануємо встановити в кожному будинку Рівного лічильник на гарячу воду, який буде вимірювати не тільки її витрачений об'єм, але й температуру, з якою вона подається на будинок. Маємо надію, що органи місцевого самоврядування приймуть відповідну програму, щоб профінансувати встановлення лічильників з міського бюджету.