Новий асфальт

1530 0

Ми у соцмережах:

Новий асфальт

З другої половини квітня, коли земля прогріється до +15 градусів, рівняни нарешті відчують усі переваги власного асфальтного заводу: саме цієї весни він почне працювати. Устаткування, закуплене у Кременчуці, завезли у Рівне ще навесні минулого року, тепер воно змонтоване, закінчуються налагоджувальні роботи, підводять світло й газ.

З другої половини квітня, коли земля прогріється до +15 градусів, рівняни нарешті відчують усі переваги власного асфальтного заводу: саме цієї весни він почне працювати. Устаткування, закуплене у Кременчуці, завезли у Рівне ще навесні минулого року, тепер воно змонтоване, закінчуються налагоджувальні роботи, підводять світло й газ. Сипкі матеріали для виготовлення асфальту будуть використовувати тутешні, бітум завозитимуть з інших регіонів країни чи з Білорусі. — Завод обійшовся нам недешево, — каже начальник житлово-комунального управління міста Юрій Собчук, — але шляхове обладнання скрізь дороге, а те, що придбали ми, нове, сучасне, вітчизняного виробництва. На заводі у Кременчуці нам сказали, що Рівне — єдине місто України, яке придбало такий завод, і найбільшою популярністю їхнє обладнання користується у Росії та Білорусі, щоправда, тамтешні покупці беруть більш потужну техніку. У містах інших областей України використовують або старі технології, як дотепер робили й ми, вдаючись до послуг «Рівнебуду», або купують заводи, які вже були у користуванні, оскільки вони дешевші, або ж витрачаються на імпортні, а вони «тягнуть» на суму близько мільйона доларів. Щоб з’ясувати реальний стан рівенських доріг, управління запросило експертів з київського інституту «Укрякість», вони мають зробити висновки, скільки й на яких дорогах покриття треба зрізати, скільки покласти нового, які компоненти використовувати для його приготування. Цю процедуру п.Собчук порівнює з тим, як готують продукти для випікання тортів. З цього року асфальт кластимуть і в дворах будинків. Але вже тепер на нове покриття доріг чекають неприємності — це старі труби «Комуненергії» та «Рівнеоблводоканалу». Часті пориви змушують рити ями та канави, і поки мережі не будуть кардинально оновлені, доведеться рвати і новий, такий дорогий у всіх відношеннях, асфальт.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також