У корпорації Roshen сказали, що подарунки вже надійшли в роздрібні мережі. «Щодо минулого року ціна на подарунки зросла не вище за середньорічний рівень інфляції», — пояснили в компанії. Новорічна колекція Roshen для українського ринку складається з 18 видів подарунків, вагою від 150 г до 1 кг.
У корпорації Roshen сказали, що подарунки вже надійшли в роздрібні мережі. «Щодо минулого року ціна на подарунки зросла не вище за середньорічний рівень інфляції», — пояснили в компанії. Новорічна колекція Roshen для українського ринку складається з 18 видів подарунків, вагою від 150 г до 1 кг. Корпорація «Бісквіт-Шоколад» розфасовку новорічних подарункових наборів почала на початку жовтня, і перші партії цієї продукції відправили на експорт. Всього компанія підготувала до Нового року і Різдва 21 вид подарунків. Ціна на новорічні подарунки в порівнянні з минулим роком збільшилася на 10%. Солодощі для новорічно-різдвяних подарунків компанії «АВК» у магазинах будуть з перших чисел грудня. Цього року компанія пропонує колекцію з 10 солодких наборів. При цьому в компанії заявили, що вартість 1 кг солодощів у подарунку не змінилася, а якість цукерок підвищилася. Компанія «КОНТІ» цього року пропонує 29 видів подарунків. У колекції представлена продукція від подарунків вагою 150 г до великих (1300 г). «Ціни на новорічні подарунки в порівнянні з минулим роком зросли, це пов’язано із загальною тенденцією збільшення вартості кондитерських виробів, що входять до складу подарунків (цьому передувало зростання світових цін на основні види кондитерської сировини)», — заявили в компанії «КОНТІ».