Область не може, місто не хоче

2231 0

Ми у соцмережах:

Область не може, місто не хоче

Досить оперативно зреагували приватні перевізники області на подорожчання пального і, знехтувавши розпорядження голови обласної державної адміністрації про граничні тарифи на перевезення приміського та міжміського внутрішньо обласного сполучення, підняли ціни за проїзд. Приміром, поїздка з Рівного до Костополя тепер обходиться пасажирам у 4 грн.50 коп. (а було — 3 грн.). Начальник обласного управління промисловості, енергетики, транспорту і зв’язку облдержадміністрації Ігор Грубий запевнив кореспондента «РВ» у тому, що зробили це перевізники без відома його управління, але «оскільки якихось важелів впливу на них ми не маємо, — відзначив пан Ігор, — то з цього приводу можемо тільки просити приватників не підвищувати тарифи надалі».

Досить оперативно зреагували приватні перевізники області на подорожчання пального і, знехтувавши розпорядження голови обласної державної адміністрації про граничні тарифи на перевезення приміського та міжміського внутрішньо обласного сполучення, підняли ціни за проїзд. Приміром, поїздка з Рівного до Костополя тепер обходиться пасажирам у 4 грн.50 коп. (а було — 3 грн.). Начальник обласного управління промисловості, енергетики, транспорту і зв’язку облдержадміністрації Ігор Грубий запевнив кореспондента «РВ» у тому, що зробили це перевізники без відома його управління, але «оскільки якихось важелів впливу на них ми не маємо, — відзначив пан Ігор, — то з цього приводу можемо тільки просити приватників не підвищувати тарифи надалі». Начальник управління пообіцяв, що озвучить це прохання «вже незабаром на зустрічі з усіма приватними перевізниками». У той же час намагаються не відставати від своїх приватних колег і керівники державних автотранспортних підприємств. Не маючи реальної можливості самостійно підвищувати тарифи (ціни врегульовані державою), вони звернулися до відомства Грубого з проханням переглянути встановлені тарифи і, судячи з усього, їхнє прохання вже найближчим часом буде задоволено. Але не повністю — сьогоднішні апетити АТП вимагаюють зараз подорожчання проїзду удвічі а то й утричі.. — Зрозуміло, що існуючі ціни (12 копійок за км в приміських і 14 копійок на міжміських маршрутах) не можуть повністю покрити витрати автотранспортних підприємств, тим більше, що вони займаються перевезенням пільгових категорій населення, — відзначив пан Грубий. — Тому не виключено, що ми вже найближчим часом переглянемо тарифи і збільшимо їх. Щоправда, не настільки, як просили деякі керівники АТП — до 32 копійок за кілометр. Це нереально, бо населення просто перестане користуватися цими послугами. Мало не щоденне зростання цін на пальне змусило і перевізників обласного центру звернутися до міської влади Рівного з проханням переглянути тарифи на проїзд у «маршрутках». Просили не багато не мало — одну гривню замість вісімдесяти копійок. Така вартість поїздки, на думку приватників, не лише компенсує збільшення витрат на пальне, а й вирішить проблему «здачі», тобто відсутності дрібних монет при розрахунках з пасажирами. Проте, порівнявши вартість проїзду в сусідніх обласних центрах, члени Рівенського міськвиконкому у понеділок визнали збільшення плати за проїзд в маршрутках недоцільним. Адже нині «гривнева» вартість проїзду встановлена лише у Львові, а протяжність маршрутів там значно довша. У Хмельницьку та Івано-Франківську якось знаходять здачу із 80 копійок, а у Житомирі за проїзд правлять лише 60 копійок. Повернутися до розгляду питання про вартість проїзду у міських маршрутках міський голова Віктор Чайка пообіцяв лише тоді, коли ціни на бензин сягнуть 4 гривень. На думку міських «очільників, цього довго чекати не доведеться, а відтак ще до кінця року вартість проїзду доведеться підняти. Можливо, навіть і вище однієї гривні. Про нестачу «здачі» у такому випадку перевізники, мабуть, вже й не згадуватимуть.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також