Ціни на готовий одяг до кінця 2010 року збільшаться в Україні приблизно на 15-20%. Про це заявили представники компаній-імпортерів продукції легкої промисловості.
Зокрема, директор найбільшого оператора вітчизняного ринку легпрому — групи компаній «Текстиль-Контакт» Валерій Дубовий стверджує, що прямий вплив на ціну товарів легкої промисловості сьогодні має ситуація з вартістю волокна з бавовни. Ця сировина на світових біржах останнім часом зростає в ціні через неврожай бавовни в Пакистані і частково в Індії. За його словами, більшою мірою подорожчання поки позначалося на тканинах, ціни на які вже зросли на 20-25%. Крім того, автоматично підвищуються ціни і на інші види продукції на основі бавовни: приміром, на постільну білизну, домашній текстиль (штори, халати, рушники), технічні матеріали та вироби медичного призначення (вату, марлю). Незважаючи на це, українські виробники й імпортери сподіваються, що непоганий обсяг врожаю бавовни в Китаї, Бразилії, Узбекистані і Туркменістані надалі згладить цей негативний тренд. Дубовий вважає, що найбільше зростання цін буде спостерігатися в економ— і в середньоціновому сегменті — тобто на масовому речовому імпорті з Китаю та Туреччини. На дизайнерський одяг ціни, скоріше за все, залишаться незмінними через великий розмір маржі. Піти цим шляхом — зберегти ціну за рахунок зменшення націнки — можливо, вирішать і деякі європейські виробники брендових виробів середнього цінового сегмента. «Навряд чи українці стануть купувати менше одягу. Cкоріше, при фінансових проблемах перейдуть на речі з більш низької цінової категорії», — вважає п.Дубовий. За оцінками «Української торгової гільдії», частка витрат на одяг становить близько 20% у загальній структурі сімейного бюджету.