Краватки й інший офіційний одяг погано впливають на імідж. Такі дані численних опитуваннь, проведених у Норвегії.
Краватки й інший офіційний одяг погано впливають на імідж. Такі дані численних опитуваннь, проведених у Норвегії. Виявилося, що люди почуваються незручно, розмовляючи із суворо одягненим клерком. Більшість опитаних, як з’ясувалося, відлякує офіціоз. Відтепер, на думку іміджмейкерів, банківські службовці будуть привертати до себе відвідувачів, а не лякати їх своїм важливим виглядом. Представники банку, який скасував носіння краваток, переконані в тому, що це лише перший крок до нового іміджу. Вони хочуть змінити офіційну атмосферу свого закладу на теплу й дружелюбну, щоб тим самим привернути якнайбільше клієнтів.