Експерти днями оцінювали вигляд спеціальних конструкцій для реклами, оголошень та афіш, які незабаром мають встановити у людних місцях Рівного. Йдеться про тумби, такі як у європейських містах.
Дмитро Котляров, рівненський архітектор:
— Ніхто не вигадував нічого нового в тому, як мають виглядати тумби. У 1860 році міська рада Парижа надала дозвіл друкарю Габріелю Моррісу розташувати в місті близько 300 колон, на які вішали афіші. Зараз у Європі ці колони є різної форми. Деякі з них виконані так, щоб там можна було купувати квитки на громадський транспорт, а в деяких — зроблено громадський туалет. Пропоную, щоб наші колони були триметрової висоти, з пластику, який легко миється. Всередині колони стоятиме противага, щоб її не можна було вкрасти або перекинути.
Роман Яворський, міський депутат:
— Проект із встановлення рекламних тумб у 2018 році підготувала моя помічниця Олена Хомич. В усіх містах України такі тумби уже встановлено. Я намагаюся всіляко сприяти реалізації цього проекту, адже є побоювання, що його втілення можуть затягнути. А у нас діє правило, що усі проекти громадського бюджету, які не реалізували за два роки, більше не фінансуються.
Нагадаємо, виготовлення та встановлення 30 рекламних тумб обійдеться міському бюджету в 1 мільйон 215 тисяч гривень.
Богдан СЛОНЕЦЬ.