Окупація Рівного
17.09.2015 07:54 Адміністратор
1977
0
Ми у соцмережах:
Написати цю статтю мене змусила ситуація, що складається на місцевих виборах у Рівному. Точніше кажучи, поведінка одного з кандидатів. А саме Дмитра Якимця.
Лілія Москальова
Мова йде про фактичну інформаційну окупацію міста. Куди не кинь оком — всюди Якимець. Я вже з острахом відкриваю холодильник. Щоб, бува, і звідти не вистрибнув Якимець. І це ж третій рік поспіль. За моєї пам'яті ще ніхто у нас стільки коштів на вибори не витрачав. Давайте порахуємо разом:
- білборди — 57 штук * 4000 грн./1 місяць * 36 місяців = 8 208 000 грн.
- газети — приблизно по 20 000 грн. в тиждень * 144 тижні = 2 880 000 грн.
- телебачення — приблизно 25 000 грн. в тиждень * 144 тижні = 3 600 000 грн.
- радіо — приблизно 15 000 грн. в тиждень * 144 тижні = 2 160 000 грн.
- намети — 21 намет * 2 людини в наметі * 300 грн./день * 100 днів = 1 260 000 грн.
- агітатори-соціологи — 200 чоловік * 150 днів * 400 грн./день = 12 000 000 грн.
- плакати, листівки — орієнтовно по 50 тис. грн. в місяць * 36 місяців = 1 800 000 грн.
- штабні офіси та персонал — 3 офіси (два офіси на вул. Княгині Ольги та один — на вул. Словацького) по 3000 грн. / місяць * 36 місяців = 3 240 000 грн.
Всього: 35 млн. 148 тис. грн.
Шановні рівняни, вдумайтесь — 35 млн. грн.! За моєю інформацією, виборча кампанія Якимця у півтора раза дорожча, ніж у Кличка! У Кличка — мера столиці з населенням понад 3 млн. чоловік!
Де звичайна людина може взяти такі кошти? Ви вірите у те, що людина привезла із Сарн 35 млн. грн., щоб безкорисливо послужитись рівнянам?
Адже гроші треба повертати, і повертати з "наваром".
Лілія Москальова,
голова Люстраційного комітету в Рівненській області.
tag:Передвиборча агітація
ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686