Річний обсяг продажу Chanel №5 становить у середньому $100 млн, отож не дивно, що тільки в США на рекламну кампанію легендарних парфумів буде витрачено до $15 млн. Рекламний ролик, який будуть крутити в її рамках, більше схожий на короткометражний фільм — це історія кохання, овіяна пахощами Chanel.
Річний обсяг продажу Chanel №5 становить у середньому $100 млн, отож не дивно, що тільки в США на рекламну кампанію легендарних парфумів буде витрачено до $15 млн. Рекламний ролик, який будуть крутити в її рамках, більше схожий на короткометражний фільм — це історія кохання, овіяна пахощами Chanel. «Ми вміємо занурювати жінок у мрії»,— говорить президент Chanel Франсуаза Монтенай. У головній ролі Ніколь Кідман, режисер — австралієць Баз Лурманн, який зняв мюзикл «Мулен Руж». «Ніколь може висловити почуття, що її охоплюють, за частку секунди. Однією лише мімікою вона може змусити вас пережити драму,— розповідає Монтенай. — Ми вже декілька років хотіли запросити її». У масовці ролика задіяно 250 осіб, а загальна вартість дорогоцінностей на екрані становить $30 млн. Кідман грає роль найбагатшої дами світу, в якої зав’язується скороминуща інтрижка з бідним богемним юнаком (роль героя-коханця дісталася бразильцю Родрігу Сантору). Природно, жінка-мрія врешті-решт повертається до свого зоряного життя, залишаючи нещасному герою лише солодкі спогади про її посмішку, поцілунки і, само собою, парфуми. Фото зі зйомок ролика вже з’явилися в американському виданні журналу Vogue.