Потужна торговельна компанія наразі пропонує унікальну пропозицію і мешканцям Рівненщини
Знайти відносини між бізнесом і клієнтом, які можна було б назвати справді партнерськими, доволі складно. Особливо у такій непростій галузі вітчизняної економіки, як торгівля. Втім, винятки існують. Одним із них є діяльність мережі “АТБ”.
- Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів “АТБ” не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля у цьому напрямі дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі, – говорить Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ “АТБ-маркет”.
За її словами, мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі “Гарантія свіжості”. Її суть полягає у такому: якщо покупець випадково придбав прострочений товар або побачив його в магазині, компанія повертає за нього гроші у триразовому розмірі вартості товару.
- Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, які реалізують у магазинах “АТБ”. У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин з покупцями, – наголошує Наталія Шаповалова.
Отже, це не формальна “турбота про клієнтів”, а повноцінна співпраця, яка вигідна і відвідувачу, і підприємству. Пропозиція “АТБ” дозволяє взяти участь у процесі поліпшення сервісу. До речі, програма “Гарантія свіжості” діє вже не перший місяць. Деякі покупці вже встигли “втягнутися” у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Проте знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо.
- Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів, – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ “АТБ-маркет”. За її словами, систему сформували таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично виключено.
Більше того, це підтверджують не тільки працівники магазинів чи вітчизняні галузеві експерти, а й іноземні фахівці. Як відомо, з літа 2017 року маркети “АТБ” проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. У його основі лежать принципи НАССР (HazardAnalysisandCriticalControlPoints–система “Аналіз ризиків і критичні точки контролю”). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки, тому тепер якість продукції, яку пропонує мережа магазинів “АТБ”, буде підтверджена ще й на міжнародній арені.
Тож компанія займається вдосконаленням своєї роботи на багатьох рівнях: світовому, внутрішньому, фаховому, лабораторному тощо. Крім того, ідея використати експертний потенціал звичайних покупців є дуже прогресивною. Тепер для кожного з нас це буде додатковою гарантією для впевненості в якості товарів та справжнім партнерством із відомою компанією. А народних “ревізорів” в “АТБ” завжди вистачає: щодня в магазинах мережі купують товари понад 3,5 млн. наших співвітчизників.
@