Перегляд фільмів провокує алкоголізм

2734 0

Ми у соцмережах:

Перегляд фільмів провокує алкоголізм

При перегляді фільмів і реклами у глядачів, що бачать на екрані алкоголь, виникає бажання випити самим — у середньому вони випивають на 1,5 пляшки пива на годину більше, ніж ті, хто алкоголь на екрані не бачить, стверджують голландські вчені.

При перегляді фільмів і реклами у глядачів, що бачать на екрані алкоголь, виникає бажання випити самим — у середньому вони випивають на 1,5 пляшки пива на годину більше, ніж ті, хто алкоголь на екрані не бачить, стверджують голландські вчені. Такого висновку працівники Університету Наймегена дійшли в результаті експерименту, під час якого добровольці дивилися фільми та рекламу й мали можливість вживати будь-яку кількість алкогольних напоїв. Метою роботи було поставити крапку в дискусіях, які ведуться в суспільстві щодо впливу на глядачів реклами алкоголю і показу його вживання у фільмах, говорять автори експерименту. В той же час вчені підкреслюють, що дослідження стосується короткострокової поведінки під час перегляду телевізора, а не пристрасті до алкоголю взагалі. Це перший експеримент, що демонструє прямий вплив телепрограми на кількість випитого під час перегляду алкоголю.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також