Працівники відділу безпеки дорожнього руху патрульної поліції Рівненщини 6 та 8 листопада перевіряли транспортних засобів, якими перевозять пасажирів, та виявили близько 40 суттєвих порушень чинного законодавства.
Особливу увагу приділяли наявності відповідних документів для перевезення пасажирів, технічному стану транспортних засобів, справності аварійних виходів, розташуванню місць для сидіння, зберіганню транспортних засобів за місцем їх стоянки, організації передрейсового контролю технічного стану автобусів та проведення щозмінного медичного огляду водіїв.
За порушення патрульні винесли 31 постанову про адміністративне правопорушення, з яких: 18 - на водіїв пасажирського транспорту, а саме:
дванадцять - за ч. 2 ст.121 КУпАП (керування водієм транспортним засобом, який використовується для надання послуг з перевезення пасажирів, що має несправності системи гальмового або рульового керування, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація його забороняється або технічний стан і обладнання якого не відповідають вимогам стандартів, правил дорожнього руху і технічної експлуатації);
три – за ч. 3 ст.121 КУпАП (керування водієм транспортним засобом, що підлягає обов'язковому технічному контролю, але своєчасно його не пройшов);
одну– за ч.1 ст. 126 КУпАП (керування транспортним засобом особою, яка не має при собі посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційного документа на транспортний засіб);
дві – за ч. 8 та 9 ст. 133 КУпАП (зберігання транспортних засобів, що використовуються для перевезення пасажирів на комерційній основі, поза встановленими місцями їх стоянки, та перевезення пасажирів водієм, який не пройшов щозмінного передрейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів, або перевезення без проведення передрейсового контролю технічного стану транспортних засобів);
та 13 постанов на посадових осіб за ст. 128 КУпАП (випуск на лінію транспортних засобів, технічний стан, обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам правил і стандартів, що стосуються убезпечення дорожнього руху, технічної експлуатації, переобладнаних без відповідного погодження, не зареєстрованих у встановленому порядку, таких, що не пройшли обов'язкового технічного контролю або без поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, без проходження щозмінного медичного огляду та контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія при здійсненні пасажирських перевезень на автобусному маршруті протяжністю понад п'ятсот кілометрів), з яких 6 посадовців протягом року вже вчиняли аналогічні правопорушення.