Перевізники хочуть 3,50

1315 0

Ми у соцмережах:

Перевізники хочуть 3,50

В новому році маршрутники знову будуть вимагати підвищення тарифу на проїзд у Рівному. І не тільки через дорожнечу пального та запчастин, але й через нову угоду, яку місто нещодавно підписало з корейцями. "Єдиний квиток" на весь громадський транспорт у Рівному викликав у місцевих перевізників хвилю обурення. Адже за новою системою їм доведеться щомісяця віддавати фірмі "МСТ Рівне" 6% свого заробітку. Тому вимагатимуть у міської влади підвищити їм тариф хоча б до 3,5 гривні. Інакше — готові страйкувати.

Маршрутка_01 Маршрутка_02 Валентин Демчук, президент ГО "Союз перевізників України": — Угода з корейцями може просто "поховати" наш бізнес. У місті їздить приблизно 360 маршруток. На вигідному маршруті один автобус за день заробляє 1600 гривень, на нерентабельному — до тисячі. Із цієї суми 60-70% водій витрачає на пальне. Багато грошей іде на запчастини, бо "Богдани" та "Еталони", наприклад, часто ламаються. А ще водію треба собі на зарплату заробити і перевізнику щось віддати. Часом буває, що господар ще й сам додає гроші водію, щоб той пальне купив. А як при цьому віддавати 6% фірмі-монополісту? Це нелегкий бізнес, і сьогодні ціна у 2,50 гривні витрати анітрохи не окупає. Мої колеги готують на розгляд міськвиконкому нові розрахунки. Одні вимагають підвищити оплату до 4 гривень, інші — згодні й на 3,50 грн. Остання ціна є найбільш компромісною, щоб і самим заробити, і пасажирів не втратити. Я розумію, що у рівнян зарплати теж не є великими. Але й перевізники задарма працювати не хочуть. До слова, у місті Дубно пасажири з 25 грудня їздять в маршрутках уже за 3 гривні, студенти — за 2, за дітей платять по гривні. Такі ціни на вимогу перевізників встановив міськвиконком. А рівненські перевізники тим часом замовили в юристів незалежну експертизу угоди з корейськими інвесторами. Сподіваються, що знайдуть у ній недоліки… і привід скасувати.

Олена ВЛАСОВА.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також