Заступник голови правління громадської організації «Спілка водіїв» Валентин Демчук стверджує, що перевізники наполягають на тому, що конкурс має проводитися лише після того, як буде дотримана передбачена законом процедура оприлюднення і обговорення його умов. Що стосується останнього рішення міського суду, то його перевізники збираються оскаржувати в Апеляційному суді.
— Не зрозуміло, на основі чого суд скасував своє попереднє рішення, — говорить пан Демчук. — Не зрозуміло, на яких підставах у цей процес втрутився міський голова Володимир Хомко. Тим більше, що у своєму листі він ніяких аргументів не навів, які могли б змінити думку суду. По цьому випадку ми вже готуємо відповідні звернення в прокуратуру та УМВС. Нехай проведуть перевірку на предмет корупції та втручання міського голови в роботу судової системи.
В міському управлінні транспорту і зв’язку кажуть, що передбачений законом порядок підготовки до проведення конкурсу було дотримано.
— Ми були готові до таких ситуацій, — каже начальник міського управління транспорту і зв’язку Віталій Миронюк, – тому усю необхідну процедуру витримали в повному обсязі. Інформація була надрукована в пресі. Крім того, 26 червня цього року ми провели зустріч зі 132 перевізниками міста з обговорення нових положень. До речі, там був присутній і перевізник, який подав до суду. Десятого вересня мав відбутися конкурс на 55 оборотних рейсів по місту. Незважаючи на скасування конкурсу, місто достатньо забезпечено маршрутками. Тим, у кого закінчився термін дії угоди, ми видали тимчасові дозволи.
Чиновник впевнений, що справжньою причиною позову стало те, що до вересневого конкурсу не допускали переобладнані пасажирські мікроавтобуси. І одразу заспокоїв, що до наступного конкурсу, який разом із тим, що скасували, планується провести наприкінці листопада, питання стосовно обстеження переобладнаних транспортних засобів буде повністю узгоджене.
— Уже визначено та акредитовано відповідні лабораторії для проведення повторного огляду таких транспортних засобів, — каже пан Миронюк. — Ми розуміємо, що одразу всі такі маршрутки не буде прибрано з місцевих маршрутів, оскільки є такі, куди ставити автобуси «Еталон» чи «Богдан» просто нерентабельно. До цього ми маємо прийти поступово. Як дійшли сусідні обласні центри, наприклад у Луцьку чи Тернополі ви не побачите жодного переобладнаного мікроавтобуса.
Довідка «РВ»
За даними міського управління транспорту і зв’язку, на маршрутах міста обслуговують пасажирів 410 транспортних засобів. 170 з них — автобуси середньої та великої місткості, такі як «Богдан», «Еталон» та ін. Решта транспортних засобів є переобладнаними.





