Конкурс на пасажирські перевезення по кількох рівненських маршрутах, що мав відбутися 10 вересня, було скасовано. Один з перевізників побачив у процедурі конкурсу порушення законодавства та своїх прав і звернувся з відповідним позовом до суду. Суддя своїм рішенням тимчасово заборонив проведення конкурсу, а вже через кілька днів після письмового звернення міського голови Рівного Володимира Хомка скасував своє попереднє рішення.
Заступник голови правління громадської організації «Спілка водіїв» Валентин Демчук стверджує, що перевізники наполягають на тому, що конкурс має проводитися лише після того, як буде дотримана передбачена законом процедура оприлюднення і обговорення його умов. Що стосується останнього рішення міського суду, то його перевізники збираються оскаржувати в Апеляційному суді. — Не зрозуміло, на основі чого суд скасував своє попереднє рішення, — говорить пан Демчук. — Не зрозуміло, на яких підставах у цей процес втрутився міський голова Володимир Хомко. Тим більше, що у своєму листі він ніяких аргументів не навів, які могли б змінити думку суду. По цьому випадку ми вже готуємо відповідні звернення в прокуратуру та УМВС. Нехай проведуть перевірку на предмет корупції та втручання міського голови в роботу судової системи. В міському управлінні транспорту і зв’язку кажуть, що передбачений законом порядок підготовки до проведення конкурсу було дотримано. — Ми були готові до таких ситуацій, — каже начальник міського управління транспорту і зв’язку Віталій Миронюк, - тому усю необхідну процедуру витримали в повному обсязі. Інформація була надрукована в пресі. Крім того, 26 червня цього року ми провели зустріч зі 132 перевізниками міста з обговорення нових положень. До речі, там був присутній і перевізник, який подав до суду. Десятого вересня мав відбутися конкурс на 55 оборотних рейсів по місту. Незважаючи на скасування конкурсу, місто достатньо забезпечено маршрутками. Тим, у кого закінчився термін дії угоди, ми видали тимчасові дозволи. Чиновник впевнений, що справжньою причиною позову стало те, що до вересневого конкурсу не допускали переобладнані пасажирські мікроавтобуси. І одразу заспокоїв, що до наступного конкурсу, який разом із тим, що скасували, планується провести наприкінці листопада, питання стосовно обстеження переобладнаних транспортних засобів буде повністю узгоджене. — Уже визначено та акредитовано відповідні лабораторії для проведення повторного огляду таких транспортних засобів, — каже пан Миронюк. — Ми розуміємо, що одразу всі такі маршрутки не буде прибрано з місцевих маршрутів, оскільки є такі, куди ставити автобуси «Еталон» чи «Богдан» просто нерентабельно. До цього ми маємо прийти поступово. Як дійшли сусідні обласні центри, наприклад у Луцьку чи Тернополі ви не побачите жодного переобладнаного мікроавтобуса.
Довідка «РВ» За даними міського управління транспорту і зв’язку, на маршрутах міста обслуговують пасажирів 410 транспортних засобів. 170 з них — автобуси середньої та великої місткості, такі як «Богдан», «Еталон» та ін. Решта транспортних засобів є переобладнаними.