Перон — на реконструкцію. Щоб пасажири не падали

1465 0

Ми у соцмережах:

Перон — на реконструкцію. Щоб пасажири не падали

Пасажири нарікають, що у Рівному електрички щоразу відправляються з різних платформ. Особливо не до вподоби це пенсіонерам-дачникам, які їздять часто і зазвичай не з порожніми руками. Зокрема, скаржаться на ранішній електропотяг «Здолбунів-Ковель», який зупиняється то на ковельській платформі, то на першій, а то на другій колії, змушуючи пасажирів бігати з одного кінця вокзалу на інший.

вокзал 3 На рівненському вокзалі те, що електропотяги постійно змінюють платформи, на які прибувають, пояснюють зайнятістю колій. Мовляв, щодня зважають на те, який вантажний рух потягів через станцію, перш ніж визначити, яка колія буде вільною для електричок. У Рівненській дирекції залізничних перевезень додають, що причина «нестабільності» ще й у першій платформі, яку збираються реконструювати. Микола Врочинський, головний інженер дирекції: — «Здолбунів-Ковель» спершу постійно приїздив на ковельську платформу. На прохання пасажирів ми почали його пускати на першу пасажирську колію, але оскільки габарити електрички не відповідають габаритам першої (високої) платформи, електропотяг зараз зупиняється на другій колії. Ми розробляємо проектно-кошторисну документацію на реконструкцію рівненського вокзалу. У першу чергу (і коштів на це мало б вистачити цього року) зробимо реконструкцію перону. Перша платформа стане низькою, аби відповідати габаритам електропотягів. А то нині пасажири часто падають у прогалину між вагоном та платформою. А вбудовувати додаткові елементи до електричок, аби не було такої відстані від дверей до платформи (як у вагонах пасажирських потягів), немає сенсу, оскільки 99% платформ на Львівській залізниці — низькі.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також