Перша польська ліга стає реальністю

1599 0

Провівши у режимі тренування з підвищеною відповідальністю п’ятничну гонку проти «Востока» з Владивостока і перемігши у ній — 57:33, спідвеїсти рівенської «України» були вже подумки у недільній зустрічі зі «Спідвей-Центром». Поза сумнівом, півфінальний матч другої польської ліги проти гонщиків з Даугавпілса був для нашої команди значно принциповішим за рядову гонку Міжнаціональної ліги. Вдалий результат у неділю для рівнян міг стати першим кроком до першої польської ліги, про значно вищий рівень якої годі й говорити.

Провівши у режимі тренування з підвищеною відповідальністю п’ятничну гонку проти «Востока» з Владивостока і перемігши у ній — 57:33, спідвеїсти рівенської «України» були вже подумки у недільній зустрічі зі «Спідвей-Центром». Поза сумнівом, півфінальний матч другої польської ліги проти гонщиків з Даугавпілса був для нашої команди значно принциповішим за рядову гонку Міжнаціональної ліги. Вдалий результат у неділю для рівнян міг стати першим кроком до першої польської ліги, про значно вищий рівень якої годі й говорити. У те, що «Україна» може перемогти «Спідвей-Центр» (принаймні вдома), загалом вболівальники вірили, але навряд чи хтось з них міг би спрогнозувати той перебіг подій, який стався у неділю на рівенському треку — рівняни просто «порвали» свого суперника, здобувши велику, як для спідвею, перевагу — 60:30. Що ж сталося? Це «Україна» на сьогодні така сильна, чи може, «Спідвей-Центр» ослаб від боротьби у двох лігах? Ці та інші питання після гонки ми адресували керівнику нашої команди Володимиру Трофимову, який, до речі, після деякої перерви знову сів на мотоцикл, при цьому показавши досить впевнену їзду: — Наші гонщики набрали зараз хорошу форму завдяки здобутому у цьому сезоні накату. У команді сьогодні практично не було слабких ланок. Можливо, дещо слабше, ніж міг би, виступив Андрій Карпов, але це можна пояснити його напруженим графіком: у п’ятницю гонка у Рівному, у суботу — у Львові, у неділю — знову у Рівному, ось хлопець трохи й втомився. Щодо інших, то вони показали, що можуть їздити не лише за себе, але й за команду. До цієї гонки ми добре підготувалися у технічному плані, придбали два двигуни «GM», купили чимало американських запчастин. — А що скажете про суперника? — Важко говорити щось про суперника. Можливо, у них зараз проблема з технікою, а можливо, їх деморалізував наш протест. — Що за протест? — Перед початком гонки ми подали протест на участь у складі «Спідвей-Центру» двох легіонерів. Тобто Гізатулін, згідно з регламентом, мав право виступати як легіонер, а ось Ішутін та Сайфутдінов, які не є громадянами Латвії, такого права не мали. Як і годиться, ми заплатили заставу 400 доларів, у разі задоволення протесту нам цю суму повернуть. — Як гадаєте, тридцятиочкової переваги 4 вересня у Даугавпілсі має вистачити? — Ми здобули велику перевагу, думаю, «Спідвей-Центру» відіграти її буде дуже важко. Говорячи про їхній безбарвний виступ, варто згадати про те, що за день до гонки у Рівному один з лідерів команди Даугавпілса Кястас Пуоджукс виступав у фіналі чемпіонату Європи серед юніорів до 19 років, де посів друге місце, а тому на гонку проти «України» він вийшов далеко не в найкращій формі. В іншій півфінальній парі нічого непрогнозованого не сталося, команда «Фулар» (Гнєзно) перемогла в гостях «Лодзь» — 47:43. Отож, завадити тому, щоб у фіналі зустрілися «Фулар» та «Україна», може лише диво. Нагадаю, що переможець фіналу напряму вийде до першої ліги, а фіналіст проведе стикові матчі з сьомою командою першої ліги.

Коментарі

Залиште вiдповiдь

Читайте також