"Пєснь про туризм"

1425 0

Ми у соцмережах:

Про розвиток туризму в області не втомлюється говорити обласна влада. Хоча поки що це має декларативно-рекламний характер. Іноді до цього "підключають" і представників приватного бізнесу, що може надавати туристам різні послуги. Зокрема, реалізуючи проект "Волинь туристична", його ініціатори в особі Олексія Губанова звернулися до власників готелів. Щоб допомогли розповсюджувати довідкову інформацію про привабливі місця як у Рівненській, так і у сусідніх областях.

Першими на таку пропозицію відгукнулися менеджери двох готелів: рівненського "Миру" та луцької "України", котрі належать одному власнику. У номерах цих закладів розклали календарики та інформаційні буклети "Волинь туристична", видані минулоріч кількатисячним накладом. Готелям такі речі потрібні, адже, як зізнаються їхні адміністратори, клієнти часто просять працівників порадити цікаві місця, куди можна було б піти чи з'їздити у вільний час. — Якщо людина має вільні годину-дві, вона хоче відвідати музей чи зоопарк. Якщо ж у неї є вільний день, працівник готелю може організувати тур до якогось цікавого історичного місця, — розповідає заступник директора з продажу готелю "Мир" Оксана Хоменко. — Нещодавно у нас зупинявся японець, який просив відвезти його до "Тунелю кохання" в Клевані. Очевидно, він бачив рекламу фотокамери "Fuji", яку знімали саме там, і захопився цим місцем. Але у таких випадках, зі слів п. Хоменко, виникають певні труднощі, оскільки туристичним агенціям вигідніше возити людей в Єгипет, будучи посередником, ніж організовувати власні тури областю. Підтримує її й колега з Волині Наталія Пашкетник. Вона зазначає, що будь-який розважальний заклад зацікавлений, щоб в місто приїжджало якомога більше людей. І тут потрібне об'єднання усіх задіяних у процесі структур. Олексій Губанов, автор ідеї поки що піар-проекту "Волинь туристична", що об'єднує кілька областей, ще раз наголошує — області варто орієнтуватися на два типи туристів: — Це транзитні пасажири, котрі тисячами щодня перетинають область і їх потрібно "зупиняти", приваблюючи певними об'єктами. Також мова йде про "тур вихідного дня", тобто внутрішній туризм — коли десятки мільйонів гривень мешканці області витрачають на закордонні поїздки або Карпати, не знаючи, де можна відпочити у нас.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також