«Плюс 20» пропонують заборонити

1654 0

Ми у соцмережах:

 «Плюс 20» пропонують заборонити

Останнім часом дедалі активніше обговорюється впровадження з 1 січня 2011 року нових правил дорожнього руху, які передбачатимуть покарання водіїв за безпідставне використання аварійки, перевищення швидкості на 20 км і навіть за відсутність відповідного сезону «гумового взуття» на автомобілі.

— Про зміни до правил дорожнього руху, — зауважує начальник Рівненського міського відділу ДАІ Віталій Дещинський, — наразі вести мову передчасно, оскільки запропоновані нововведення ще не затвердила Верховна Рада. — І все ж таки є наміри «перекроїти» існуючі правила. Власне, які зміни пропонуються? — Новації насамперед стосуються обмеження швидкості на дорогах. Водії змушені будуть дотримуватись наявних знаків. Якщо, скажімо, в місті дозволено їхати зі швидкістю не вище 60 км/год, то плюс 20 кілометрів, як це зараз є, водіям уже заборонять. Щонайбільше допускається перевищення на 5 кілометрів. До речі, в більшості країн Європи у містах дозволена максимальна швидкість 50 км/год. Разом з тим, планується збільшити дозволену швидкість до 110 км/год на заміських автомагістралях, щоправда, за умови, якщо між зустрічними смугами є відбійники або клумба. Однак пропонується запровадити диференційовану чітко визначену (без вилок) шкалу штрафів за перевищення швидкості. Тобто чим більше перевищення, тим більший штраф. — А які ще нові норми і вимоги планується ввести? — Я б не сказав, що планується запровадити щось зовсім нове, бо багато із запропонованих норм існувало і раніше. Наприклад, обов’язкове пересування із ближнім світлом вдень. Зокрема, у населених пунктах автомобілі зобов’язані будуть їздити з увімкненими фарами ближнього світла впродовж зимового періоду, а на заміських трасах — постійно, навіть улітку. Або ж таке. Від водіїв, які перевозять дітей віком до 12 років, вимагатимуть наявність спеціального крісла. У запропонованому проекті передбачено покарання за гумові шини не по сезону, за безпідставне використання аварійки та інше. — Ініціатори запровадження змін до правил дорожнього руху аргументують запропоновані новації необхідністю посилення дисциплінованості водіїв, що підвищить безпеку на дорогах. Яка ситуація нині на шляхах Рівного? — На жаль, її не можна назвати нормальною хоча б тому, що в листопаді спостерігався пік дорожньо-транспортних пригод у Рівному з двома летальними наслідками. Як не прикро, нинішній рік виявився найкритичнішим за кілька останніх за числом загиблих у ДТП. Якщо торік зафіксовано шість смертей на дорогах обласного центру, то в нинішньому — вже десять. Причини дорожньо-транспортних пригод в основному мають об’єк­тив­ний характер: погані погодні умови (дощ, мряка, ранні сутінки), перекриття вулиці Млинівської, що зумовило збільшення інтенсивності транспорту на решті вулиць, в тому числі на Басівкутській, на дорогах мікрорайону «Північний». При зростанні інтенсивності руху кількість пішоходів не зменшилася. Як результат, маємо різке зростання кількості ДТП з пішоходами. При цьому наїзди трапилися як на пішохідних переходах, так і в невстановлених місцях. Зареєстровано також дорожньо-транспортні пригоди з вини пішоходів, які переходили вулицю на заборонене світло світлофора. Це здебільшого — пішоходи в нетверезому стані. До речі, в процесі профілактичного відпрацювання працівники ДАІ затримали майже 50 нетверезих пішоходів, що дещо стабілізувало ситуацію на дорогах. З приходом зими швидкість руху транспорту на вулицях Рівного помітно зменшилася, а відтак, на щастя, не маємо ДТП з тілесними ушкодженнями.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також