Протягом останнього тижня у двох столицях — українській та російській — відбулися засідання. На них були узгоджені календарі, відповідно, офіційних українських та російських спідвейних змагань. Звісно, і там, і там побував головний спідвейний діяч нашого міста Володимир Трофимов.
Протягом останнього тижня у двох столицях — українській та російській — відбулися засідання. На них були узгоджені календарі, відповідно, офіційних українських та російських спідвейних змагань. Звісно, і там, і там побував головний спідвейний діяч нашого міста Володимир Трофимов. У Києві в готелі «Братислава» Федерація мотоциклетного спорту України підбила підсумки минулого сезону, зокрема, «Спідвей-клуб Трофимов» отримав нагороди за перемоги у чемпіонатах України серед команд і пар. Також було роздано офіційний календар федерації. Приємно, що після деякої перерви Рівне знову отримало офіційну міжнародну гонку — півфінал чемпіонату Європи серед юніорів, а також традиційні етапи чемпіонатів України серед дорослих, юніорів, пар та клубів, плюс етап Кубка України. У Москві радилися учасники Міжнаціональної ліги. Були усі знайомі обличчя (п’ять російських, по одному латвійському та українському), хоча попередньо бажання позмагатися на мотоциклах мали команди таких мегаполісів, як Стерлітамак, Мелеуз, Каменськ-Уральський, Уссурійськ та Новосибірськ. Щодо регламенту, то тут теж не відбулося якихось суттєвих змін: тепер команди використовуватимуть у гонці 12 покришок, а не 9; склад гонщиків можна буде змінювати після тренування; через 15 хвилин після гонки проходитиме прес-конференція. Більш-менш суттєвим новшеством стало введення обов’язкових компенсацій клубам за гонщиків. Якщо в іншу команду переходить юніор — компенсація 10 тисяч доларів, за гонщика до 30 років — 15 тисяч, за старшого платити нічого не потрібно. Суттєвої зміни не зазнає і склад рівенської команди «Україна» на наступний рік. Тон у нашій команді, як і раніше, задаватимуть Володимири — Колодій та Трофимов, Віктор Гайдим, Ігор Борисенко. Поки що не зрозуміла ситуація з Ігорем Марком, який нібито хотів би їздити за Рівне, але, звісно, якщо тут для нього будуть нормальні умови. З фінансами ж «України» ще не усе ясно, бюджет клубу лише формується, хоч він навряд чи зможе хоча б трішки наблизитися до бюджетів «Лукойла», «Мега-Лади» чи «Салавата», які коливаються у межах 700 тисяч — мільйон доларів.