Початок великої трансформації

1132 0

Массачусетський технологічний інститут оголосив про те, що, можливо, виявлено технологію, яка дозволить машинам (таким, як літаки й кораблі) змінювати форму. Розробки в галузі створення літаків зі змінюваною геометрією крила, що дозволяє літаку змінювати режим польоту, почалися наприкінці 1940-х років. Ця технологія була використана у військовій авіації. Першою подібною машиною став експериментальний літак X-2 (виробник — американська компанія Bell Aircraft), який у 1951 році здійснив свій перший політ.

Массачусетський технологічний інститут оголосив про те, що, можливо, виявлено технологію, яка дозволить машинам (таким, як літаки й кораблі) змінювати форму. Розробки в галузі створення літаків зі змінюваною геометрією крила, що дозволяє літаку змінювати режим польоту, почалися наприкінці 1940-х років. Ця технологія була використана у військовій авіації. Першою подібною машиною став експериментальний літак X-2 (виробник — американська компанія Bell Aircraft), який у 1951 році здійснив свій перший політ. У 1960-ті роки на озброєння США надійшов винищувач-бомбардувальник F-111, у СРСР з’явилися винищувачі МіГ-23 і Су-17 (у наступні десятиліття — Су-24, середній бомбардувальник Ту-22М, стратегічний бомбардувальник Ту-160). У 1970-ті роки були створені винищувачі-бомбардувальники Mirage G8 (Франція), Tornado (Великобританія, ФРН, Італія), F-14 Tomcat і стратегічний бомбардувальник B-1A (обидва США). Незважаючи на те, що подібні літаки мають безперечні переваги, у них також є і значні недоліки — зайва вага і значна складність. В останні роки обговорювалася можливість використання для цих цілей нанотехнологій. Існують матеріали, які можливо використовувати як мініатюрні мотори. Проте в звичайних умовах вони не можуть викликати значне зусилля, здатне зрушити важке крило. Інженери інституту використовували зовсім інші способи вирішення цього завдання. Основою методу стали принципи роботи акумулятора (точніше, процесу його зарядки і розрядки) і листя рослин, яке повертається в бік сонця. Вчені розробили систему, яка діє таким чином: у процесі зарядки або розрядки батарей потоки іонів, які «копіюють» рух соків у рослинах, активізують наномотори. Вченим вже вдалося створити пристрої, здатні «штовхати» значний вантаж. Наприкінці 2006 року планується створити діючий прототип вертолітного гвинта, що змінюється.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також