Подарунковий бум

2218 0

Ми у соцмережах:

Подарунковий бум

Українці віддають перевагу дарувати косметику та парфумерні вироби на новорічні свята. На подарунки кожен громадянин готовий витратити 2,2 тисячі гривень. Частина цих грошей буде використана на подарунки рідним і близьким: у середньому кожен з опитаних планує купити 8 подарунків і витратити на них близько 1000 гривень.

Решта грошей у новорічні та Різдвяні свята підуть на: продукти харчування та напої для святкових столів (близько 850 гривень на особу); похід у кафе, бари, нічні клуби (близько 320 гривень на особу). Такі дані представлені у дослідженні компанії Deloitte. При цьому в Києві бюджет на новорічні свята на 400 гривень вищий, ніж у регіонах України. Подальше підвищення цін у першу чергу вплине на малозабезпечені категорії українців, які будуть скорочувати витрати як на харчові продукти, так і на подарунки. Супермаркети в Україні є найкращим місцем для вибору подарунків у новорічні свята — їх вказали 65% респондентів. 45% опитаних планують робити покупки на ринках, близько 34% респондентів планують скуповуватись у гіпермаркетах і близько 25% — у традиційних універмагах. — Ще кілька років тому в Україні більшість покупок робилася на базарах. Нині чітко простежується тенденція до витіснення традиційних ринків великоформатними торгово-роздрібними операторами — гіпер— та супермаркетами. У першу чергу ця тенденція торкнулася столиці — тут на базарах у новорічні свята планують скуповувати тільки 35% опитаних, тоді як у регіонах — понад 50%. Також ця тенденція, у більшості, проявляється у споживачів із високим рівнем доходів. — говорить Андрій Степанов, партнер фірми Deloitte. Близько 75% опитаних відзначили, що при виборі місця для покупок керуються співвідношенням ціна-якість. 50-60% опитаних будуть шукати місце для покупок із великим асортиментом товарів. Тільки 25% респондентів будуть керуватися при виборі низькою ціною, 15% — швидким обслуговуванням і знижками. Характерно, що останній фактор серед киян відіграє набагато важливішу роль, ніж у інших містах. У більшості європейських країн переваги віддаються книгам та одягу, а населення Франції, Німеччини та Росії як подарунки вибирає готівкові гроші. Дарувати в Україні віддають перевагу косметику та парфумерні вироби, цей пункт вибрали 46% опитаних. Тут наші уподобання збігаються з Румунією, Чехією та Росією. Близько 25% опитаних планують купувати електроніку, майже 20% — гроші і подорожі.

Дане дослідження проводиться в європейських країнах і США, починаючи з 1998 року. Україна вперше бере участь у цьому проекті. Мета дослідження — визначити ключові фактори, що мають вплив на споживчі уподобання українців, спрогнозувати загальний розмір витрат українців під час свят у порівнянні з іншими країнами, а також оцінити вплив економіко-політичної ситуації на настрій споживачів.
Усього у містах України було опитано 800 чоловік у віці від 18 до 65 років. З них 300 осіб було опитано у Києві і по 250 осіб у Львові та Дніпропетровську. Опитування проводилося у період з 24 вересня по 5 жовтня.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також