Політ «Між містами»

910 0

Ми у соцмережах:

Політ «Між містами»

У не надто бурхливому житті рівненських любителів молодіжної рок-музики з’явився один з претендентів на популярність. Власне, гурт «Флаєр» не так давно святкував уже третю річницю з дня створення, але донедавна він був відомий переважно друзям. Нині у хлопців є шанс стати почутими багатьма дівчатка-підлітками та потрапити на їхні комп’ютерні вінчестери. Романтичний софт-роковий гурт презентував перший альбом «Між містами».

У не надто бурхливому житті рівненських любителів молодіжної рок-музики з’явився один з претендентів на популярність. Власне, гурт «Флаєр» не так давно святкував уже третю річницю з дня створення, але донедавна він був відомий переважно друзям. Нині у хлопців є шанс стати почутими багатьма дівчатка-підлітками та потрапити на їхні комп’ютерні вінчестери. Романтичний софт-роковий гурт презентував перший альбом «Між містами». Засновник команди — 21-річний Євгеній Старжинський. Декілька років тому він виходив на сцену конкурсу «Я і Гітара» з акустичними піснями. Пізніше з’явилася ідея створити рок-колектив. Потім до гурту приєднався старший брат Юлій — обидва хлопці до рок-кар’єри танцювали в ансамблі народного танцю «Полісянка». Старжинський згадує, що над дебютним диском працювали півроку, останню пісню переписуючи аж сім разів. Така впертість молодих рокерів, очевидно, себе виправдала. Альбом дуже відрізняється від подібної продукції інших гуртів. Зокрема, яскраво вираженим романтично-попсовим настроєм. Кохання — центральна тема диска (”Там, де ти», «Не забуду тебе», «Де тебе знайти», «Солодка і гірка»), модного альтернативного «драйву» тут небагато. Тому головним слухачем має стати молодіжна дівоча аудиторія, яка полюбляє колективу а-ля «Друга ріка» та «Океан Ельзи». Хоча до «монстрів» українського «рокапопсу» рівненським «флаєрам» ще далеко. Насамперед вдосконалення потребує виконавська майстерність. А ще у диску Між містами» не вистачає «хітовості» пісень, які легко запам’ятовуються з перших акордів. А вміння регулярно видавати «хіти» — обов’язкова умова музикантів, котрі бачать себе на поп-сцені. Власне, «попсовиками» Старжинські та компанія себе не вважають. Але працюють у правильному для «розкрутки» напрямі — мають аж два власні сайти (офіційний та неофіційний), навіть свій Інтернет-магазин, розповсюджують соціальними мережами адреси на скачування нового альбому, друкують поліграфічну продукцію.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також