Невідомі телефонують на стаціонарний номер, представляються соціальними працівниками, співробітниками пенсійного фонду чи медпрацівниками. Під час розмови розпитують, із ким проживають пенсіонери, чи є у них гроші тощо. При цьому підкреслюють, що незабаром прийдуть до них, аби обміняти старі купюри на нові чи з метою заміни старих пенсійних посвідчень на нові.
Поліцейські попереджають: так працюють аферисти, адже ті, кому телефонували невідомі, це особи похилого віку – найуразливіша категорія населення.
До Єдиного реєстру досудових розслідувань внесені відомості за двома фактами шахрайств, які трапились е 30 січня. До самотніх 88-ми та 90-річних пенсіонерів в обідню пору прийшли двоє чоловіків, які назвалися працівниками газового підприємства. За «заміну лічильників» в обох жертв вони взяли кошти в сумі близько 500 гривень. Заміну пообіцяли провести упродовж години, та роботи так ніхто і не виконав. Коли пенсіонерки запідозрили аферу, самостійно звернулися до оператора газової служби, який повідомив, що жодних перевірок чи планових замін лічильників не проводять. Зловмисники зникли у невідомому напрямку.
Правоохоронці застерігають громадян у жодному разі не повідомляти свої персональні дані, адресу чи майновий стан незнайомцям. Якщо вам телефонують невідомі – кладіть слухавку і не підтримуйте розмову з ними. У жодному разі не впускайте до оселі осіб, які представляються працівниками комунальних підприємств. Справжні працівники мають уніформу та посвідчення з підприємства та не проводять оплату «з рук».
Поліцейські звертаються до молодих людей з проханням, щоб вони попередили про дії шахраїв своїх рідних, родичів-пенсіонерів чи знайомих, адже вони не завжди мають змогу отримати важливу інформацію про зловмисників зі ЗМІ.





