Відтепер українські вантажівки не стоятимуть на українсько-польському кордоні, адже Польща виділила додатково 3000 транзитних дозволів і 1000 двосторонніх.
Як зазначає міністр інфраструктури України Володимир Омелян на своїй сторінці у Facebook, цього вистачить для того, щоб закрити потреби вантажоперевезень до кінця року і виконати контрактні зобов'язання українських компаній перед контрагентами з ЄС.
Він додає, що з першого січня всі двосторонні дозволи видаватимуться під «потрійним контролем»: міністерства, транспортної інспекції та Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України.
Володимир Омелян зазначив:
Домовилися, що з 2019 року пріоритетом визначаємо залізничне сполучення: як пасажирське, так і вантажне. Що важливо, в питанні залізничних тарифів будемо виходити з паритету і досягнення максимальної економічної привабливості для клієнтів контейнерних поїздів із Китаю і двосторонніх перевезень.