Помилка в COVID-сертифікаті: як виправити

673 0

Ми у соцмережах:

Помилка в COVID-сертифікаті: як виправити

Як виправити помилки в даних, які не дають згенерувати сертифікат вакцинації

Найчастіші помилки в отриманні сертифіката вакцинації, за даними НСЗУ, - через реєстрацію пацієнта в медичній системі або через введення різних вакцин. Також трапляються помилки через неправильно введену дату вакцинації, пише РБК-Україна.

Внесення даних про вакцинацію

Якщо є помилка на етапі внесення даних про вакцинацію – назва вакцини, дата вакцинації, то виправити її можна тільки з допомогою лікаря, який вносив ці дані. Потрібно звернутися до сімейного лікаря, до лікаря в пункті вакцинації, до фахівця, який проводив вакцинацію в мобільному пункті. Із собою потрібно мати паспорт та ідентифікаційний код.

Внесення даних про пацієнта в систему

Якщо помилка була допущена на етапі внесення даних про пацієнта в систему – це теж може стати причиною того, що сертифікат не генерується. Такі помилки можуть стосуватися дати народження, імені, особистої інформації. Виправити їх може сімейний лікар або інший фахівець, який має доступ до даних електронної системи охорони здоров'я. Зверніться до лікаря, який реєстрував вас в єдиній системі. Важливо просто виправити помилку, а не створювати новий запис.

Різні типи вакцин

Якщо вакцинація була проведена різними типами вакцин, то сертифікат не генерується. Для того, щоб активувати сертифікат, потрібно схвалення МОЗ на поєднання саме цих вакцин. Зараз в Україні дозволено такі комбінації вакцин: AstraZeneca, CoviShield, Moderna, Comirnaty (Pfizer-BioNTech) для першої дози та Moderna або Comirnaty для другої.

Немає інформації в базі

Збій може статися через те, що лікар ще не вніс інформацію про вакцинацію в систему. Зазвичай у "Дії" з'являється відповідне повідомлення про таку помилку.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також