Директор обласного краєзнавчого музею Олександр Булига вирішив реалізувати свої літературні здібності. Не сам, а в компанії з братом-близнюком Віктором. Якраз під своє 45-річчя Булиги видали книгу «Поєднані Волинню» — збірку публіцистичних статей про історичні постаті та кіносценарій про Пересопницьке Євангеліє.
Олександр та Віктор Булиги — випускники історичного факультету Чернівецького університету. Перший пішов працювати за спеціальністю, «дослужившись» до директора музею, інший у протилежну професію — правоохоронні органи. Проте захоплення історією не полишав: саме Віктор Булига вигадав телевізійний проект «День у музеї» — чи не єдине реаліті-шоу місцевого виробництва, причому пізнавального характеру. Паралельно Віктор має захоплення — написання кіносценаріїв, один з яких він писав разом з братом. Олександр протягом всієї своєї музейної кар’єри з 1992 року опублікував у газетах та наукових збірниках багато історично-публіцистичних нарисів про людей, котрі якимось чином пов’язані з Волинню — народилися на території сучасних Тернопільської, Хмельницької, Житомирської, Львівської або Рівненської областей, проїжджали мимо, працювали тут або вивчали волинську історію. Коли друкованого матеріалу виявилось достатньо, Олександр Булига вирішив до міні-ювілею зробити собі та брату подарунок — видати 230-сторінкову книгу накладом 500 примірників. Звісно, як і вся подібна література, ця книга матиме успіх винятково серед студентів-істориків і просто шанувальників історії. Олександр Булига вирішив розповісти як про відомих конкретних персонажів (князі Острозькі, Петро Сагайдачний, Володимир Короленко), так і про менш відомих особистостей, а також загалом групи людей, пов’язаних з Волинню — дулібів, літописців, володарів Рівного, не забувши до цього списку приєднати й колектив очолюваного ним музею. А кіносценарій «Першокнига», в якому в історичному контексті йдеться про історію Пересопницького Євангелія — це вже більше робота Віктора Булиги. Брати сподіваються, що в рамках святкування 450-річчя Євангелія в 2011 році вдасться цю працю реалізувати там, для чого вона й створена — на кіноекрані.